16/04/2012

10 - Talentované?!


Čautéé! V prvom rade sa vám chcem stráášne poďakovať za návštevnosť mojej strány. 1000 návštev za prvých 17 dní...Neskutočné. Ďakujem, ste úžasné/ý :-** Som rada, že sa vám môj blog páči.. Dnes som síce mala hrozný deň v škole, ale kamošky ma prehovorili, aby som tu dala časť už dnes, takže nech sa páči. Poďakujte Baši a Mime :D. Zajtra časť nepridám, lebo toho mám veľa, takže ďalšia časť až v stredu.Čítajte, zdieľajte, komentujte :). Enjoy


Otočili sme sa a zbadali sme dvoch chalanov + toho 40-ročného (teda podľa môjho odhadu) chlapa ako sa od ucha k uchu usmievajú a idú k nám. Najprv sme sa s Emily nechápavo pozreli na seba a potom na nich.
„Skvelá hra dievčatá“ povedal starší muž.
Keď to povedal, tak som si uvedomila, že na nás pozerali skoro celý čas, len ja som si ich nevšimla kvôli mojej „zanietenosti“.
„Ďakujeme“ povedali sme s Em jednohlasne a všetci sme sa na seba usmiali.
„Volám sa Peter Fening a som tu trénerom..“ predstavil sa.
„Ja som Kate a toto je Emily“ povedala som a podali sme si ruky.
„Myslím si, že máte veľký potencionál dievčatá. Ste odtiaľto?“
„Ďakujeme..Nie, sme tu len na prázdninách..Inak bývame v Londýne.“
„Rád by som vás trénoval, ak by ste mali záujem. Síce ste tu len na prázdninách, ale koncom augusta tu bude veľmi dôležitá súťaž s medzinárodnou účasťou. Myslím, že máte šancu sa predviesť v dobrom svetle. Ste talentované a vidno, že sa športu venujete, nemám pravdu?“
„Chodíme na športové gymnázium, takže áno. Sme športovkyne, teda aspoň sa nimi snažíme byť“ povedala Emily a spolu sme sa zasmiali.
„Ja už musím ísť, tak ma ospravedlňte..Dám vám svoju vizitku a keby ste mali záujem, tak mi dajte čo najskôr vedieť okej?“ povedal tréner.
„Dobre, ďakujeme a určite sa vám ozveme“ povedala som mu s úsmevom.
„Bye girls..A chalani, nezabudnite na zajtrajší tréning“ povedal a chalani na seba pozreli a prekrútili očami.
„Jasné tréner, bye“  zakričali jednohlasne a s iróniou v hlase. S Em sme sa na nich začali strašne smiať, pretože vyzerali ako dvojičky a ešte tie ich ksichty.. Nedalo sa nesmiať.
Zoznámili sme sa s nimi a kecali sme o tenise, ako sa tu trénuje a ako dlho hrajú tenis.. Zistili sme, že sú fakt dvojičky a že majú tréningy skoro každý deň, pretože sa pripravujú na už spomínanú súťaž. Obaja boli strašne v pohode.
„Btw, nechcete ísť na zmrzku?“ opýtala sa Emily a ja som hneď vedela kam tým mieri.
„Viete chalani, ráno mi tuto prítomná Kate sľúbila zmrzku a schladenie by som momentálne uvítala“ povedala Kate a ukázala na mňa so smiechom.
„Keď už sme pri tom aj my by sme si dali Kate“ povedali jednohlasne a pozreli na mňa psími očami.
„Jasné, že sa Spiderwoman musela ozvať, že?“ povedala som a všetci sme sa začali šialene smiať.
„Spiderwoman?“ spýtal sa jeden z chalanov cez smiech.
„To je na dlhšie chalani“ povedala som im a pozrela som na Em, ktorá sa na mňa víťazoslávne usmievala.
„Tak čo už s vami?! Let´s go“ povedala som a chalani sa rozutekali k najbližšiemu zmrzlinovému stánku.
Kúpila som všetkým zmrzku a sadli sme si pod strom do chládku.
„Dnes je strašne horúco“ skonštatovala Emily.
„Keď nepovieš, ani nevieme“ zasmiali sa chalani a Em im vyplazila jazyk.
Asi po pol hodine rozprávania sme sa s nimi rozlúčili a išli sme domov prezliecť sa, osprchovať..
Ja som bola ešte stále celá od antuky, takže som vyzerala dosť zaujímavo.

Konečne sme po tej horúčave prišli domov a obidve sme chceli ísť do sprchy ako prvé. Nechcelo sa mi 
s Em hádať a tak som jej len povedala: „Starší majú prednosť“ a vyplazila som jej jazyk. Hodila by sa tu aj veta „Múdrejší ustúpi,“ ale radšej som to nepovedala. A síce je staršia len o 4 mesiace...
Je staršia :D.
Vzala som mobil a vytočila som Suzine číslo. Mala som chuť všetko jej vyrozprávať. Chcela byť informovaná, tak bude.
„Nikto nie je doma, prosím?“ zdvihla mi so smiechom.
„V tom prípade sa nedozviete najčerstvejšie informácie, dovidenia...pí pí pííp“ odpovedala som jej 
so smiechom a napodobňovala som zvuk telefónu, ktorý niekto zloží.
„Tak fajn, v tom prípade sme práve prišli domov, máte šťastie. Čo potrebujete?“
„Vyspovedať sa“ povedala som a obidve sme vybuchli smiechom.
„Počkajte, prepojím vás“ povedala a začala spievať Just the way you are od Bruna Marsa.
Po chvíli sa ozvala znova: „Ahoj Kate, tak čo ako? Čo máš nové?“ povedala som a ja som sa zase rozosmiala.
„Ty si ale riadne trdlo.“
„No táák už hovor, chcem všetko vedieť...“
„Tak fajn.. Takže....“
 Začala som jej vysvetľovať všetko čo sa stalo za posledné dni. To, že ideme na koncert, hovorila som jej 
o Nickovi a nakoniec aj o dnešnom „objavení talentov“.
„Woow, to je úplne super Kate, prajem ti to a teším sa s tebou...Vravela som ti, že to budú skvelé prázdniny v New Yorku..“
„Už mi tu chýbaš len ty Suz“ povedala som smutne.
„Neboj, ja prídem“ povedala a mne sa hneď na tvár vrátil úsmev.
„Fakt? A kedy?“ spýtala som sa jej..
„Prepáč Kate, už musím ísť, potom ti ešte zavolám, bye“ povedala a rýchlo zložila.
„To je divné...Akosi sa chcela vyhnúť odpovedi... No nič, idem ja do sprchy“ povedala som si, keď som začula ako Kate vychádza z kúpeľne.„Rýchlo som vošla do kúpeľne a pustila som sprchu. Užívala som si tie príjemne studené kvapky, ktoré ma dokonale osviežili a zmyli zo mňa všetku antuku. V sprche som bola asi 15 minút a keď som z nej vyšla zabalená len v uteráku niekto zazvonil.

                                               Central Park


5 comments:

  1. Anonymous17/4/12 22:36

    Ano Ďakujeme našej Mimka a Baške =D hoci som si to prečítala až dneska =D ten rozhovor je perfektný =D že vyspovedať sa =D ... po včerajšku by trebalo =D nene srandujem
    (ano ano som to Ja-tvoja najlepšejšia) =DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miiims, som rada, že sa páči.... :-*

      Delete
    2. Anonymous18/4/12 10:19

      no joo pači sa mi =DD

      Delete
  2. Anonymous18/4/12 16:53

    trošku by som spomalila začína to byť otravne dokonalé:-) -dobrá rada

    ReplyDelete