20/04/2012

12 - Shopping day


Ahojte :). Nech sa páči, ďalšia časť príbehu. Dnes sa nebudem rozkecávať, takže enjoy :-*A prosím vás, napíšte mi do komentu čo si o tejto časti myslíte, aby som  vedela, či sa vám páči, alebo mám niečo zlepšiť..ďakujem :)




Prešlo zopár dní.. S Em sme zavolali trénerovi Feningovi ohľadom tréningov a súhlasili sme, že budeme poctivo trénovať na súťaž. Bol veľmi rád, že sme súhlasili a ja tiež, pretože sa mi týmto splní jeden z mojich snov. Vždy som chcela ísť na nejakú tenisovú súťaž a vyhrať. Tenis milujem už od detstva, no vždy som ho hrala skôr rekreačne. Budem tvrdo trénovať a urobím všetko preto, aby som aspoň raz v živote vyhrala. Em sa z toho tiež teší, ale berie to tak, že aspoň nemusí sedieť doma a bude mať školu aj cez prázdniny :D... 
S Nickom sme za ten týždeň boli pár krát von a či spolu chodíme? Áno, sme spolu a som šťastná. Em mala pravdu(ako vždy), že som si to sama komplikovala..
Zajtra je koncert a autogramiáda, takže sme sa dnes vybrali na nákupy. KONEČNE! :D
„Tak poď už“ kričala na mňa Em, keď som vychádzala z baráku.
„Veď už idem. Ponáhľaš sa snáď niekam?“ opýtala som sa jej so smiechom.
„Hej, veď ideme nakupovať“ zasmiala sa Em.
„Veď na to máme celý deň Em.“
„Hovoríš, akoby si nepoznala naše shoppingy“ povedala a obidve sme sa zasmiali.
„Veď to, že poznám! Ešteže som si zobrala pohodlné oblečenie.“
„Veď ja tiež“ súhlasila so mnou Em.
Em si obliekla pásikované oranžovo-biele tričko, hnedé šortky a obula si oranžové Vansy.
Ja som mala oblečené biele tielko s potlačou, džínsové šortky a „žabky“. Oblečenie sme ešte doplnili bižutériou a okuliarmi.
Nastúpili sme do taxíka a viezli sme sa do veľkého obchodného centra. Vonku bolo veľmi teplo a preto sa 
v taxíku nedalo ani dýchať. Boli sme radi, keď sme už mohli vystúpiť. Vošli sme do obrovského nákupného centra a začali sme „behať“ po obchodoch. Skoro v každom obchode sme si niečo vyskúšali..Prešli sme každý jeden a v rukách sme mali asi 20 tašiek. Od najmenších až po tie (naj)väčšie. Oblečenie, topánky, doplnky, kozmetika...
„Tak toto sú jednoznačne naše najlepšie nákupy Kate!“ skonštatovala Emily, keď sme si konečne sadli 
do kaviarni.
„Súhlasím!“ povedala som vysmiata od ucha k uchu.
„Nakúpili sme síce dosť veľa vecí, ale vyšlo nás to lacnejšie ako v Londýne.“
„Nečuduj sa, veď tu majú veľké sales.“
„Veď hej..“ súhlasila som s ňou a odpila som si z kávy, ktorú nám priniesla čašníčka.
„Kate? Nezvoní ti mobil?“ pýtala sa ma Emily so smiechom.
„Keď to vravíš ty Em“ zasmiala som sa a vybrala som mobil z kabelky. Mala pravdu, naozaj zvonil a volal mi Nick. „Nemôžem za to, že ho nikdy nepočujem, keď zvoní.. :D“ ohradila som sa so smiechom a rýchlo som hovor zdvihla.
„Ahoj, čo robíš?“ opýtal sa ma a ja som sa musela usmiať, keď som počula jeho hlas.
„Ahoj. Práve sme s Emily na nákupoch. Teda teraz sedíme v kaviarni. A čo ty?“ opýtala som sa milo.
„Okrem toho, že na teba myslím? Som von s kamošmi a hráme basket“ povedal veselo.
Keď to povedal, začala som sa strašne smiať, lebo som si spomenula na náš rozhovor s Em 
o basketbalistoch :D. Em sa na mňa len nechápavo pozerala.
„To sa smeješ zo mňa?“ nechápavo sa ma opýtal.
„Ale jasné, že nie Nick. Prepáč, len som si spomenula na jeden rozhovor s Emily, keď sme sa rozprávali 
o basketbalistoch“ objasnila som mu situáciu a Em sa začala strašne smiať. 
„ Asi si na ten rozhovor spomenula tiež“ pomyslela som si.
„Už som sa zľakol“ povedal so smiechom. „A mali ste super tému – basketbalisti. Radšej sa ani nepýtam 
na podrobnosti“ povedal „vážnejšie“.
„My máme tie najlepšie témy, aby si vedel. A by the way, aj ja na teba myslím.“
„Tak to som rád“ povedal milo a usmial sa (postrehla som to aj cez telefón).. „A dúfam, že ma neohovárate, keď už sme pri tých basketbalistoch..“
„Hmm..“ povedala som mu zamyslene a zasmiala som sa.
„Hééj?!“
„Ale nie, jasné, že ťa neohovárame darling.“
„Ešte že tak,“ zasmial sa a pokračoval: „Kedy sa uvidíme?“ opýtal sa.
„Dnes už asi nie, lebo naše nákupy s Emily sú na dlhšie.. A zajtra ideme na koncert, takže nejaká príprava musí byť“ zasmiala som sa.
„Ja som na ten koncert úplne zabudol! Takže sa nevidíme ani zajtra?“ povedal smutne.
„Zajtra ideme doobeda na ich autogramiádu, ktorú majú v nákupnom centre.. Ak chceš, môžeš ísť s nami. Čo povieš?“ povedala som šťastne a spokojná so svojím plánom.
„Okej, tak sa teším. A o koľkej to je?“
„Myslím, že o 11tej.“
„Tak prídem po vás. O 10.30 som u vás, aby sme to stihli. Určite tam bude veľa ľudí...“
„Okej, budeme ťa čakať.. Tak ja už končím, lebo na mňa Em hádže vražedné pohľady“ zasmiala som sa a vyplazila som Em jazyk.
„Tak fajn.. Love you Kate. Bye.“
„Aj ja teba Nick. Bye“ zložila som a s úsmevom sme s Emily pokračovali v rozhovore.
V kaviarni sme presedeli a prekecali asi hodinku a pomaly sme sa vybrali späť domov.
„Strašne sa na zajtrajšok teším“ povedala som s úsmevom cestou domov.
„Veď ja tiež. Konečne ich uvidíme naživo. Sen sa stane skutočnosťou“ povedala Em zamyslene.
„Lepšie by som to nepovedala!“ povedala som vážne, no Em do mňa so smiechom drgla.
„A Nick ide na autogramiádu s nami?“
„Hej, má po nás prísť o 10.30 a pôjde tam s nami. Veď potrebujeme bodygarda, vieš koľko tam bude ľudí??“
„To je tiež pravda. A aspoň sa tam nebudeme musieť trepať v taxíkoch.“
„Už ťa azda prešli žlté taxíky?“ zasmiala som sa.
„Aj hej. Teba azda nie?“
„Tak trošku. Ale vždy lepšie a rýchlejšie ako metro.“
„To je fakt!“ súhlasila so mnou Emily.
Po príchode domov sme si spravili svoju vlastnú módnu prehliadku z vecí, ktoré sme si nakúpili. Vybrali sme si outfity na autogramiádu a aj na koncert.
„Vyzeráme úžasne, no čo si budeme klamať?!“ skonštatovali sme naraz a rozosmiali sme sa pri pohľade 
do zrkadla. A tie naše pózy :D..
„New York, priprav sa! Na zajtrajšom koncerte budeme najväčšie hviezdy!“ povedala som 
s úsmevom od ucha k uchu a s Em sme sa šťastne vyvalili na náš gauč.


Emily




Kate


6 comments:

  1. Anonymous20/4/12 20:13

    perfektná =D teším sa ne ďalšiu, pravdepodobne už bude s ONE DIRECTION =DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hejj, už tam budu aj chalani z 1D :)

      Delete
  2. Anonymous21/4/12 10:35

    Wááá!!:-) užastné!! Čítala som veľa príbehov ale ten je najlepší!!:-):-)kedy bude ďalšia?:-)

    ReplyDelete
  3. Ďakujeem :). Ďalšia bude v nedeľu :)..

    ReplyDelete
  4. Anonymous17/7/12 09:02

    U la laaaaa! Coool!

    ReplyDelete