22/04/2012

13 - Autogramiáda

Ahojte :). Konečne ste sa dočkali Directionerky! Od dnešnej časti sa chalani z 1D budú v tomto príbehu objavovať čím ďalej, tým častejšie... Takže príjemné čítanie a nezabúdajte písať svoje názory do komentárov.. A som strašne rada, že sa vám to páči.. Enjoy :-*


„Vstávaj Kate, zaspali sme“ triasla mnou Emily.
„Koľko je hodín?“ opýtala som sa zaspato a hlavu som si prikryla perinou.
„9:30“ povedala mi Em a ja som zrazu rýchlosťou blesku vyletela z postele.
„Ako je možné, že sme zaspali? Veď máme len hodinu na prípravu...Bože, to nestíhame..“ kričala som 
z kúpeľne celá nervózna. Em vošla do kúpeľne, postavila sa vedľa mňa a chytila ma za ramená.
„Nestresuj! Všetko stihneme a máme ešte hodinu, nie 5 minút... Idem urobiť raňajky, ale potom ma budeš musieť pustiť do kúpeľne“ triasla mnou a s grimasou na tvári sa na mňa pozerala. Minútu, dve ... „Ešte ju baví mnou triasť?!“ pomyslela som si.
„Dobre, dobre. Už som trochu kľudnejšia, okej? Hlavne mnou už toľko netras“ povedala som jej so zubnou kefkou v ústach. Em mnou konečne prestala triasť a odišla z kúpeľne. Ja som sa rýchlo umyla a obliekla som si veci, ktoré som si včera večer pripravila.
Voľné oranžové tričko, riflové šortky, letné topánky „medzi prsty“, svetlú kabelku a oranžové doplnky. Prišla som do kuchyne, kde Em ešte v pyžame pripravovala raňajky.
„Emily! Okamžite sa choď obliecť! Veď už je 10 hodín a ty ešte stále nie si oblečená!“ stresovala som.
„Rozkaz šéfe!“ zasalutovala a vybuchla smiechom, keď sa na mňa pozrela.
„Sorry bejbe, ale keď ja som so excited!“ zasmiala som sa.
„Veď ja tiež. A keďže už mám kúpeľňu voľnú, môžem sa ísť pripraviť!“ :D
Vyplazila som jej jazyk a Em utiekla do kúpeľne. Rýchlo som si zjedla svoje raňajky a asi po piatich minútach mi začal zvoniť mobil. „Nick“ pomyslela som si.
„Čakám vás pred barákom“ povedal šťastne.
„Okej, o 5 minút sme tam“ povedala som a zložili sme.
„Em, už si?“ kričala som na ňu.
„Minútku, hneď som tam“ zakričala späť.
„Nick nás už dole čaká, švihaj.“
Em vybehla zo svojej izby a mala oblečené biele tričko, riflové šortky, hnedé topánky „medzi prst“, hnedá kabelka a hnedé doplnky.
„Vyzeráš super“ usmiala som sa na ňu.
„Vďaka“ zasmiala sa.
„Musím pochváliť tvoju stylistku.“
„Veď aj ja tvoju.“ povedali sme a rozosmiali sme sa, lebo sme si včera vyberali oblečenie navzájom. Ja Em 
a Emily mne.
Zišli sme dole, kde nás už čakal Nick.
„Pekné auto“ povedala som mu s úsmevom a on ma pobozkal.
„Môžeme už ísť?“ zatvárila sa Em kyslo, keď na nás pozrala.. „Nie žeby som závidela, ale..“ nedokončila vetu, všetci traja sme sa rozosmiali a nastúpili sme do auta.
Cesta do nákupného centra trvala asi 10 minút, takže sme tam boli ešte pred začiatkom. Všade bolo strašne veľa ľudí, teda hlavne jačiacich dievčat, ktoré mali transparenty ako napr. „I love you Zayn..I love you Niall...“
„Asi vás niekde počkám“ povedal s úškrnom Nick.
„Si si istý?“ opýtala som sa ho.
„Trošku vyčnievam medzi toľkými dievčatami. Len nech vás neušliapu“ povedal pobavene.
„Tak ako chceš“ povedala som trochu smutne. Tešila som sa, že tu bude so mnou, no v podstate má pravdu, čo by robil medzi toľkými dievčatami?
„Keď skončíte, zavolaj mi a môžeme sa ísť niekam prejsť“ povedal s úsmevom.
„Tak teda dobre“ usmiala som sa..
„Dávajte na seba pozor“ pozrel mi do očí a jemne ma pobozkal.
„Neboj, budeme“ povedala som a ešte raz som si ho pritiahla bližšie, aby som ho mohla pobozkať. No vtom, sa strhol obrovský krik a piskot. Dav sa presunul k stolom, kde majú sedieť chalani z One Direction a stiahol nás spolu s ním. Nick sa rýchlo spamätal, zakýval nám a snažil sa dostať cez jačiaci dav k východom. Pozrela som smerom k stolom, kde si chalani  pomaly sadali za stoly. S Em sme si vymenili pohľady a začali sme vrieskať ako ostatné baby. Snažili sme sa dostať čo najbližšie, aby sme nemuseli dlho čakať 
na podpisy. Z domu sme si zobrali ich CDčko aj knihu, aby sa nám mali kde podpísať. Bolo to totálne šialené. Dievčatá plakali, odpadávali, skákali...So crazy!! Ale chápem ich. Sú dokonalý. Majú úžasné pesničky, super vyzerajú a v podstate sú to normálni chalani, ale X-factor im zmenil život. Simon Cowel urobil to najlepšie čo mohol, keď ich poslal ďalej ako skupinu. Chalani šancu využili a dnes sú mega úspešný po celom svete, vydali 2 knihy, CD, vyhrali Brit Award... Sú proste úžasný! Aby nebolo počuť to jačanie 
v nákupnom centre, pustili ich pesničky, ktoré sme hneď všetci začali spievať. Chalani vyzerali nadšene a 
s radosťou sa každému popodpisovali a aj sa s každým kto chcel odfotili. Asi po hodine čakanie, sme sa konečne dostali na rad aj my.
„Em, už je to tu! Nezabudni, že sa s nimi chcem aj odfotiť!“
„Naživo sú ešte krajší... A aj ja chcem s nimi fotku, teda hlavne so Zaynom.“
Podali sme naše CDčko a aj knihu pánovi, ktorý to podával chalanom, aby sa podpísali..
Prvý bol Liam, ktorý sa na nás celý čas usmieval. Bol milý, a aj sa s nami odfotil. Liam bol prvý z kapely, ktorého som videla na youtube a hneď sa mi veľmi zapáčil. Je strašne zlatý a jeho priateľka Danielle je nádherná! Čiže škoda, že je zadaný..Teda vlastne aj ja som, ale... :D No nič.. Ďalší bol Niall, ktorý pôsobil trošku unavene, ale ten jeho strojčekový úsmev.. :) A samozrejme vedľa Nialla veľa jedla. Nechápem ako je možné, že ten chlapec toľko zje a je stále taký chudý..! :D Aj ja chcem taký metabolizmus, ako má on! :D
Vedľa Nialla sedel Louis, ktorý mal úsmev od ucha k uchu ako vždy a stihol nám dokonca povedať aj nejaký krátky vtip, ktorému som síce nerozumela, ale nevadí... Dievča čo stálo za mnou mu dokonca prinieslo mrkvu a povedala mu: „I love carrots, too“ a on sa začal strašne smiať. „No takže prvých troch máme za sebou“ pomyslela som si. Keď som sa presunula k ďalšiemu stolu, sedel tam Harry. Je úžasný... Milujem jeho vlasy, jeho oči, všetko... :).
„Hi“ pozdravila som mu s úsmevom od ucha k uchu. Tak dlho som čakala na tento moment, keď budem 
pri ňom stáť takto blízko..
„Hii“ odzdravil mi s úsmevom. Bol strašne cute... Poprosila som ho, či by sa so mnou odfotil a on odpovedal „yes, of course“. Keď sa ma dotkol, telom mi prebehol elektrický prúd a úplne sa mi podlamovali kolená. Ešte chvíľu sme pri ňom stáli a pýtal sa  nás, či ideme večer na koncert, že sa teší, keď nás uvidí... A keď 
do mňa malé dievča čo stálo za mnou zľahka strčilo, musela som sa pohnúť ďalej. Obzrela som sa ešte raz za Harrym, keďže už takúto príležitosť asi nikdy nebudem mať, a on sa na mňa ešte stále pozeral a usmieval sa. Hľadeli sme si priamo do očí, no z môjho dokonalého momentu ma vytrhla Em, keď začala koktať: 
„H-i-i-i-i Zayn“ zasmiala som sa a vedela som, že Zayn je posledný a Em sa strašne páči. Prežívala presne to, čo ja, keď som videla Harryho. Odfotila som ich a Em sa ešte chvíľu rozprávala so Zaynom. 
„Hodili by sa k sebe“ pomyslela som si pri pohľade na nich... No museli sme sa pohnúť ďalej.. Ďalší pán nám podával naše podpísané CD aj knihu. Vzali sme si ich a ešte raz sme sa obzreli za chalanmi, vzdychli sme si a vrátili sme sa späť do reality.. Zavolala som Nickovi, že sme už „skončili“ a chvíľu sme naňho 
pred nákupným centom čakali. Obidve sme rozoberali každý jeden pohyb a slovo, ktoré nám povedali. Skoro sme na parkovisku začali skákať od radosti. A večer ešte ideme na koncert! Super! Nick po nás prišiel a Emily sme odviezli domov. My s Nickom sme sa ešte išli prejsť po meste a  auto si nechal 
pred našim barákom. Najprv sme boli obaja ticho no potom ho prerušil.
„Tak čo, ako bolo?“ opýtal sa, keď videl ako sa celý čas od ucha k uchu usmievam.
„Úžasne“ povedala som mu zasnene.
„Haló, Zem volá Kate“ zasmial sa a mávol svojou rukou pred mojimi očami.
„Kate je na Zemi“ zasmiala som sa s ním.
„To teda vidím“ povedal už bez smiechu.
„Prepáč, ja len.. Je to jeden z mojich splnených snov a ešte stále nemôžem uveriť, že sa to deje. Všetko je to ako v sne! Lenže tento krát snívam s otvorenými očami“ zasmiala som sa.
„Ja ťa chápem a teším sa s tebou Kate. Vieš, že keď si šťastná ty, tak som aj ja“ zastal a pobozkal ma. Objala som ho a znovu som ho pobozkala. Nick je úžasný. Dokázala by som  s ním byť celé hodiny. No aj napriek tomu, som dnes bola mimo a nemyslela som na nič iné iba na večerný koncert a na autogramiádu...

Kate



Emily


6 comments:

  1. Anonymous22/4/12 19:51

    Erikááá to je peckovéé =DD Je to take CUTE !!! a CRAZY a BEAUTIFUL a neviem čo ešte =D Proste ti dávam LIKE =D

    ReplyDelete
  2. Ďakujéém Mííms, som strašne rada, že sa ti to páči :-* a beautifuT :D :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous22/4/12 21:34

    soooooo :D beautiful outfits ;)... :-* - Emily :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous23/4/12 13:29

    Wááá!!ako vravím najlepší príbeh !!:-)teším na ďalšiu!:-)

    ReplyDelete