26/04/2012

15 - Pohodový deň


Hi! Dnešná časť nie je veľmi dlhá, takže prepáčte...Dúfam, že sa vám bude páčiť, lebo nie som s ňou veľmi spokojná..Vaše názory mi píšte do komentárov.. :) ďakujem :-*


Ráno (teda skôr na obed), som sa zobudila a len tak som zostala ležať v posteli. Nechcelo sa mi vstávať a rozmýšľala som nad včerajším dňom. Ešte sa mi o ňom aj snívalo..
Keď som sa pozrela na svoj mobil, mala som asi 5 neprijatých hovorov od Nicka. Úplne som zabudla na to, že sme sa dohodli, že mu po koncerte zavolám. Vytočila som jeho číslo no nedvíhal. „Asi pri sebe nemá mobil“ pomyslela som si.
Mobil som si teda položila na nočný stolík a začula som, že niekto pri dverách zvoní.
Zvoní, zvoní a ešte stále mu nikto neotvoril. Em ešte asi spí, tak som sa premohla a rýchlo som s veľkou nechuťou vstala z postele a išla som otvoriť.
„Nick?“ udivene som naňho pozerala, keď som ho uvidela stáť vo dverách. „Čo tu robíš? Veď som ti pred chvíľou volala a nedvíhal si...“ pýtala som sa ho, no on moje otázky  prerušil tým, že mi vlepil rýchlu pusu.
 „Dobré ránko spachtoš“ zasmial sa a pri pohľade naňho som mu hneď odpustila, že ma vytiahol z postele..
„Dobré ránko“ povedala som s úsmevom a on vošiel dnu.
„Akoto, že si taká krásna aj vo veciach na spanie?“ opýtal sa ma s úsmevom, keď si ma premeriaval oblečenú v tielku a nohaviciach na spanie.
„Nepozeraj sa tak na mňa“ povedala som mu s grimasou na tvári. „A nevymýšľaj si, vyzerám hrozne, veď som teraz vstala“ zasmiala som sa.
„Náhodou si sexi“ povedal a pobozkal ma. Ja som ho so smiechom buchla po chrbte a vplietla som si ruky do jeho vlasov..
„Ahojte“ vošla do obývačky vysmiata Em a my sme sa so smiechom rýchlo odtiahli.
„Čau Em“ odzdravila som jej a pozerala som na ňu prekvapene, že už vstala.
„Ahoj“ odzdravil jej aj Nick, ktorý zadržiaval smiech.
„Dúfam, že vás neruším?!“ povedala Emily s úškrnom.
„Ty nikdy“ povedala som jej s grimasou na tvári.
„To som si aj myslela..“ dodala Em.

„Vlastne som vás prišiel pozvať na obed“ prerušil nás Nick po 5 minútach nezmyselného rozhovoru a my sme svoje pohľady obrátili naňho.
„Skvelý nápad. Už umieram od hladu“ povedala rýchlo Emily.
„Ja tiež“ súhlasne som im povedala.
„Ale musím sa ísť prezliecť, tak mi zatiaľ neutečte“ zasmiala som sa a za chrbtom som začula ako Em šepká Nickovi, aby išli bezo mňa. „Ja ťa počujem Emily a ani to neskúšajte.“ povedala som a obidvaja vybuchli od smiechu.
„Ja som ti vravel, že ona má uši všade“ zasmial sa Nick.
Rýchlo som sa umyla a hodila som na seba tričko, čo mi prišlo pod ruky ako prvé a čierne šortky.. Vzala som si ešte kabelku a mohli sme ísť. V obývačke sa Nick rozprával s Emily a keď som vyšla zo svojej izby a zbadali ma, tľapli si a rýchlo vyšli z bytu. Ja som na nich len nechápavo pozrela a Emily mi so smiechom zakričala: „posledný zamyká.“

Najesť sme sa nakoniec šli do Nandos, pretože to bolo asi najbližšie a do reštiky sa nám ísť nechcelo. Dali sme si „veľmi zdravý obed“ v podobe hamburgerov/hranoliek a rozhodli sme sa, že sa pôjdeme pozrieť do kina, či nejde nejaký dobrý film. Po ceste tam, sme kecali o včerajšom koncerte, o tom, že od zajtra sa nám začínajú tréningy a dohodli sme sa, že si niekedy pôjdeme zahrať basketbal s Nickovými kamarátmi. Chcela by som Em s niekým zoznámiť, nech sa necíti sama, keď som ja s Nickom. A Nick vravel, že ma v pohode kamošov a že jeden je tam presne ako pre ňu. Neviem síce čo si prestavoval pod pojmom „presne ako pre ňu,“ ale som zvedavá ako to dopadne.
V kine sa mal začať o 10 minút film „Love actually“ a počula som, že je dobrý, tak sme si kúpili lístky a pozreli sme si ho. Bol naozaj skvelý a aj Emily a Nickovi sa páčil.
Keď sme sa po filme vracali naspäť domov, myslela som na to, ako mi je fajn. Tieto prázdniny sa začali fakt super a najradšej by som tu zostala do konca môjho života. Len škoda, že sa v Septembri musíme vrátiť a ktovie, či sa ešte niekedy dostaneme do New Yorku.. Emily prišlo cestou domov trochu zle, takže chcela byť čo najskôr doma a my s Nickom sme sa prechádzali po večerných uliciach. Prechádzali sme sa po pláži a tam sme sa aj usadili. Sledovali sme deti, ako sa hrajú s pieskom, staršie dvojice, ktoré sa spolu prechádzali ruka v ruke a počúvali sme šum vody.
„Ľúbim ťa Nick“ povedala som mu z ničoho nič a v jeho očiach sa zjavili iskričky, ako keď malému dieťaťu poviete, že si môže dať čokoládu pred obedom :)...
Nič nepovedal len sa mi zahľadel do očí a pobozkal ma. Najprv jemne, no potom vášnivejšie..
„Aj ja ťa ľúbim Kate“ zašepkal mi do ucha a ďalej sme sa bozkávali...
Na pláži sme ešte dlho len tak vedľa seba ležali, rozprávali sme sa, sledovali sme západ slnka, objímali sme sa a bozkávali. Boli to jedny z najkrajších chvíľ v mojom živote. Z hlavy som vypustila všetky problémy, všetkých ľudí a v tej chvíli sme tu boli len my dvaja Nick a ja. Okolitý svet pre nás teraz neexistoval.

Len škoda, že tento moment prerušil môj blbý telefón.
„Nedvíhaj to“ povedal mi Nick pokojným hlasom, keď som si vyberala mobil.
„Prepáč, ale toto musím zdvihnúť, volá mi mama.“
„Okej, tak zdvihni“ pohladil ma po chrbte a sadol si vedľa mňa.

„Áno, mami?“
„No ahoj zlatko, prečo si nám ešte stále nezavolala? Nič o tebe nevieme“ povedala trošku nahnevane mamka.
„Prepáč mami, ale mala som teraz toho strašne veľa...Teraz nie som doma, takže...ti zajtra určite zavolám a všetko ti vyrozprávam, okej?“ povedala som jej dúfajúc, že to pochopí.
„Tak čo už s tebou?!“ povedala mi pokojnejšie. „Ale určite sa zajtra ozvi“povedala rozhodne
„Sľubujem“ povedala som jej s úsmevom na tvári.
„Tak dobre, uži si ešte večer, pá.“
„Ďakujem, papa“ povedala som a zložila.

„Kľudne ste sa mohli porozprávať, mne by to nevadilo“ povedal Nick, keď som si mobil odkladala naspäť do kabelky.
„To je v pohode.. Zajtra jej zavolám a ako ju poznám budeme kecať aspoň pol hodiny, takže jej to vynahradím“ povedala som so smiechom.
„Tak teda dobre“ usmial sa a ja som sa privinula do jeho náručia..

Asi po pol hodine ma Nick išiel odprevadiť domov. Po príchode do bytu som sa ešte chvíľu rozprávala s Emily a potom som sa s únavou zvalila do postele..


Emily



Kate


2 comments: