03/04/2012

3 - New York, New York

Takže, je tu 3. časť..Dúfam,že sa vám bude páčiť, tak ako mne :).


Pozrela som sa von oknom a uvidela som to nádherné mesto. Moje vysnívané mesto. Sme tu. Začínajú sa naše najúžasnejšie prázdniny! Mala som slzy v očiach a keď sme na seba s Em pozreli, netrebalo žiadne slová. Boli sme také šťastné, že sa to ani nedalo vysloviť. Len sme sa na seba usmiali a vstali zo sedadiel..
Vystúpili sme z lietadla a uvideli veľký nápis: „WELCOME IN NEW YORK!“
Vymenili sme si pohľady, šialene sme zvrieskli a začali sme skákať od radosti :D. Možno sme to trošku prehnali, keďže sa skoro všetky pohľady upreli na nás, ale nám to nevadilo. Cítili sme sa ako hviezdy, ktoré práve prileteli a všetci nás očakávajú.
„No nič, minútku slávy máme za sebou“ povedala som a obidve sme sa rozosmiali.
„Keď už sme tu, tak bol potrebný príchod ako sa patrí, no nie?“ spýtala sa ma Emily so smiechom a ja som jej len odpovedala kývnutím hlavy a opätovným úsmevom.
Išli sme si po kufre a nasadli do známeho newyorského žltého taxíka. Dali sme vodičovi adresu a cestou sme z okna obdivovali to úžasné mesto. Všade naokolo boli vysoké mrakodrapy a preľudnené ulice. Budeme bývať v byte, ktorý nám rodičia prenajali na celé leto. Nachádza sa v blízkosti centra, takže budeme mať všetko po ruke.
Taxík zastal pred vysokou budovou, domom alebo neviem ako to pomenovať. Vystúpili sme a len sme si 
s  Emily vymenili pohľady, či si taxikár náhodou nepomýlil adresu. No pri pohľade naňho sa na nás len usmial, akoby vedel čítať myšlienky a povedal, že je to tu a ukázal na dom pred ktorým sme stáli. Bola to štvrť s viacerými podobnými domami. Z vonku vyzerali veľmi luxusne, tak som zvedavá ako bude vyzerať ten náš byt z vnútra. Zaplatili sme taxikárovi, ktorý nám poprial pekné prázdniny a počas cesty nás trošku oboznámil s týmto „veľkomestom,“ keďže sme mu povedali, že sme tu po prvý krát.
Vyviezli sme sa na druhé poschodie výťahom a hľadali byt 2C. Nebolo tam veľa bytov, možno štyri na jednom poschodí a boli tam tri poschodia. Zastali sme pred dverami nášho nového „letného sídla“ a plné očakávaní sme odomkli dvere. Keď sme vošli dnu, zostali sme v nemom úžase a nezmohli sme sa ani 
na slovo! Ten byt bol  taký veľký ako celý náš dom v Londýne.
„Je nádherný“ dostala som zo seba čím som prerušila ticho.
„Nádherný? To je slabé slovo Kate“ povedala Emily.
„Ale ja budem mať lepšiu izbu“ vykríkla som, vyplazila som jej jazyk a rozbehla som sa po byte ani neviem kam :D.
„No to určite“ povedala a so smiechom sa rozbehla za mnou.
Otvorila som dvere, ktoré mi prišli pod ruku ako prvé. V úzkej chodbe sa nachádzali štyri dvere a tak som otvorila tie vpravo na konci chodby. Emily vošla do dverí hneď oproti.
Vošla som do väčšej priestrannej izby. Bola to najkrajšia izba akú som kedy videla!
Bola fialovo-bielej farby s veľkým preskleným oknom, takže tam budem mať dostatok svetla po celý deň. 
Z okna som mala New York „ako na dlani“. Nádherný výhľad :). V izbe bola jedna veľká posteľ (a to celá pre mňa) pri ktorej bol biely nočný stolík, stolička s písacím stolom nad ktorým bolo pár fialových poličiek a  v strede izby bol koberček na ktorom boli dve štýlové, čierne kreslá z veľmi zaujímavého materiálu. 
Na stene visel obrázok New Yorku a nádherné hodiny. Keď som sa poobzerala okolo seba začala som skákať od radosti po posteli a kričať ako šialená. V tom do mojej izby(ako to super znie - MOJA izba) vtrhla Em a pozrela na mňa asi takým pohľadom, že: WTF? :D No keď sa  rozhliadla, tak sa ku mne hneď pridala aj ona, lebo pravdepodobne pochopila, že som šťastná z toho, čo tu práve vidím a preto tak vystrájam. Bol to super pocit byť vo vlastnom byte, s najlepšou kamoškou, bez rodičov a v NEW YORKU!! Zrazu sme spolu začali spievať pesničku, ktorá nás napadla ako prvá. Jasné, že to bola Katy Perry – Firework. Tá pesnička má neskutočnú energiu a my sme ju práve teraz mali na rozdávanie. 
Keď sme dospievali a skončili s naším umeleckým prejavom, len tak sme si ľahli na moju posteľ a začali sme sa štekliť. A ako inak, skončili sme na zemi, rehotajúc sa jedna na druhej. Náš smiech však Em prerušila otázkou: „Kate? Čo je za tými dverami?“.
Keď som otočila hlavu, zbadala som vo svojej izbe ešte jedny dvere, ktoré som si zatiaľ nevšimla. Postavili sme sa teda zo zeme, spolu sme otvorili dvere a znova skríkli! Bol to obrovský šatník o akom sme vždy snívali.
„Tak na dnes už mám fakt dosť! Toľko príjemných šokov :D.“  povedala som vzrušene Emily.
„Aspoň si nemusíš lámať hlavu nad tým, kde si dáš všetky veci, čo nakúpime haha!“ komentovala to Emily 
s radostným úsmevom.
„Kde si dáME, všetko čo nakúpime!“ opravila som ju s úsmevom.
Em ma rýchlo objala a už ma ťahala do svojej izby.
„Jasné, že aj ona sa chce pochváliť :D.“ pomyslela som si a musela som sa zasmiať. Ona si to však asi nevšimla alebo to len chcela nechať tak. Keď som vošla do jej izby, tak som sa trochu cítila ako vo svojej :). Bola tiež dosť priestranná a vo farbách podobných ako moja.
„Milujem našich rodičov.“ povedala som s úsmevom.
„Myslím, že sa perfektne trafili do nášho vkusu, čo povieš?“
„Najlepšie! Mimochodom, to mi pripomína, že im máme zavolať.. Určite už budú nervózny, prečo sme ešte nezavolali.“
Obidve sme sa zasmiali pri predstave našich mamiek na letisku s vystresovanými očami :D. Ale chápem, že sa boja :)..
Vytočila som ockove číslo a po druhom zazvonení mi hneď zdvihol s vydýchnutím.
„Páni, ty si ale rýchly“ zasmiala som sa keďže zdvihol hneď po prvom zazvonení.
„Ahoj Katie( tak ma volali len rodičia)! No že si aj zavolala.“ povedal odľahčeným tónom.
„Prepáč, bola som busy. Prišli sme síce pred hodinkou, ale keď sme vošli do tohto nádherného bytu 
a uvideli tie naše izby, nejako sme nemali slov a zmohli sme sa len na kričanie.“
„Tak to som rád, že sa vám tam páči. Len dúfam, že ste tým krikom nevystrašili všetkých susedov.“ povedal a v pozadí som začula smiech, takže som usúdila, že ocko má reproduktor a mamka sa na našom rozhovore veľmi dobre baví.
„Btw, ahoj mami“ a to som sa už musela začať smiať aj ja, keďže má veľmi nákazlivý smiech.
„Ahoj, tak čo ako si spokojná so svojou izbou?“ spýtala sa už vážnejším tónom.
„Je to najúžasnejšia izba na svete. Ďakujem vám! Mám najlepších rodičov na svete!“
„A na to si prišla až teraz?! To je hrozné!“ povedal s iróniou v hlase ocko a všetci traja sme sa začali šialene smiať.
„Ja to viem už dávno, ale až teraz vám to hovorím takto verejne. No nič, idem ja lebo mi treba vybaľovať veci, tak čaute, mám vás rada a ešte raz ďakujeme.“
„Už sa toľko neďakuj a utekaj vykladať veci do toho veľkého šatníka“ povedal ocko so smiechom. 
„Tak ahoj Katie, zajtra si zavoláme, máme ťa radi, bye.“ povedali a zložili.
S úsmevom som šla do obývačky, kde ma už čakala Emily, ktorá práve dovolala s rodičmi.
„Volala si aj Suzie?“ spýtala sa, keď som si k nej prisadla na gauč.
„Nie ešte nie, ale už idem.“ povedala som so smiechom a utekala som späť do izby po mobil. Vytočila som jej číslo a čakala. Keď mi konečne zdvihla, počula som hluk takže je asi niekde v meste a žúruje.
„Hiii, ty party človek.“ pozdravila som ju so smiechom.
„Hiii Kate! Tak ako, už ste v New Yorku? Aké to tam je? Čo byt? Nejakí pekní chalani?....zasypala ma otázkami Suzie.
„Pomaly na mňa okej? Mierne nestíham registrovať všetky tvoje otázky :D.“
„Prepáč, ale veď ma poznáš..“
„Šak to“ skočila som jej do reči „ a áno už sme v NY. Je tu úžasne a náš byt je rozprávkový. Zatiaľ sme síce nikde neboli, lebo sme ani nestihli, ale vyzerá to sľubne“ zasmiala som sa. „A chalanov som tu zatiaľ ani žiadnych nevidela, iba taxikára ktorý mal okolo 50-tky..Ale bol veľmi milý...“hovorila som so smiechom.
„Jémine, tak to sa poriadne poobzeraj okolo seba, lebo NY je plný krásnych chalanov..“ skočila mi do reči.
„Veď som ešte len teraz prišla. Mám na to ešte celé dva mesiace, takžéé..“
„Btw, daj mi ešte prosím ťa vašu adresu, chcem ti poslať prekvapko.“
Najprv som síce protestovala, že žiadne prekvapká, ale nakoniec som jej nadiktovala
našu adresu, ktorú som mala napísanú na papieriku (no čo, teraz som prišla :D), prehodili sme ešte pár slov a rozlúčili sme sa vetou „see you soon darling.“
Suzie je tiež moja najlepšie kamoška(áno mám dve BFs) a cez leto sa možno zastaví aj v New Yorku, takže sa dúfam uvidíme po dlhom čase.Bola som dosť unavená z cesty, takže som si ešte narýchlo vybalila svoje veci, zjedla nejaký keks čo sme mali na cestu, ale zvýšil sa a so slovami „zajtra musíme ísť na nákup, lebo 
v chladničke nič nemáme“ sme si išli obidve ľahnúť, lebo sa nám už zatvárali oči..Bola som taká unavená, že som hneď zaspala..

Moja nová izba (približne takto vyzerala)

 New York

3 comments:

  1. Anonymous14/7/12 21:31

    WoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooW

    ReplyDelete
  2. Anonymous14/7/12 21:32

    Erii si Cool Crazy Writer (CCW)
    Tinka Bodnarova

    ReplyDelete