09/04/2012

6 - Dokonalý..


Ahoojte :). Dnes pridám trošku kratšiu časť, tak sa vopred ospravedlňujem..Som strašne šťastná, že to čítate, a že sa vám moje stories páčia..Už sme dokonca prekročili 400 návštev, čo je úplne super! Takže ešte raz ďakujem všetkým, ktorí to čítate a dúfam, že sa vám budú páčiť aj ďalšie časti tohto príbehu.Btw, chcela by som vás poprosiť, aby ste mi sem občas napísali aj nejaký ten koment, aby som vedela, čo si o tom myslíte, či sa vám to páči (nielen mojim kamoškám :D) a keď máte nejaké otázky, kľudne sa pýtajte...Tak príjemné čítanie ;)*


„Kate, počkaj ešte chvíľu“ zakričal na mňa Nick.
„Áno? Otočila som sa a uvidela som ten jeho dokonalý úsmev. „Tak ma napadlo, že by sme spolu mohli niekedy niekam zájsť. Napríklad sa len tak prejsť alebo ísť na kávu..Poukazoval by som ti mesto..“
„Tak fajn“ prerušila som ho a doširoka som sa usmiala.
„Naozaj?“ pozrel na mňa prekvapene.
„Prečo nie?! Vlastne tu ešte nikoho nepoznáme, takže bude fajn, ak budeme mať sprievodcu, ktorý nám to tu trošku poukazuje..“
„Hmm..a mohla by si mi dať svoje číslo, please?“ povedal opatrne.
„Ale len pod podmienkou, že mi zavoláš“ povedala som s úškrnom.
„Určite ti zavolám, sľubujem“ povedal pobavene a zahľadel sa mi do očí.
Pri pohľade do jeho modrých očí som sa roztápala a preto do mňa Emily drgla, aby som sa vrátila späť 
do reality...Dala som mu svoje číslo a rozlúčili sme sa.
Keď sme sa vracali domov, bol už večer a ulice osvetľovali lampy. Celou cestou sme sa s Emily rozprávali 
o Nickovi a o tom, že ideme na koncert One Direction. Boli sme nadšené. Cítila som sa, akoby som lietala. Nemohla som naňho prestať myslieť. Bol dokonalý. No zdalo sa mi to až veľmi nereálne a nerobila som si veľké ilúzie, že mi zavolá. No dnešný deň bol ako vystrihnutý z filmu. Bola som taká šťastná a Em sa tešila so mnou. Nemohla som sa prestať usmievať a Em si to všimla.
„Si v pohode? Vyzeráš ako sfetovaná“ povedala a pobavene sa na mne smiala, hoci vedela na čo, teda 
skôr na koho myslím.
„Som OK. Len som už strašne unavená z dnešného dňa. No aj napriek tomu, bol dokonalý.“
„Nick alebo dnešný deň? :D zasmiala sa a skúmavo sa na mňa pozrela.
„Ťažká otázka, lebo obidve možnosti sú správne“ povedala som jej s pohodovým úsmevom na tvári. „Ja len nemôžem uveriť, že si taký chalan ako je Nick, všimol práve mňa...a ešte si aj vypýtal číslo...Absolutelly unbelievable!“
„Podľa mňa to až také neuveriteľné nie je. Veď si kočka Kate a možno to prehliadaš, ale veľa chalanov sa za tebou na ulici otáča...“
„Nepreháňajme to zas, OK?“
„Tak fajn, uznávam, že keď sa otáčajú, vždy idem s tebou aj ja, ale...“
„Ďakujem Em“ rozosmiala som sa a ona tiež.
„Vieš, že ťa mám rada, že?“ povedala s úsmevom.
„Veď aj ja teba darling“ odpovedala som jej a objala som ju.
To sme už stáli pred naším barákom a vošli sme dnu. Vyviezli sme sa hore výťahom a otvorili sme dvere 
do nášho bytu. Sadli sme si pred telku a pustili si film The Vow. Chceli sme na to ísť do kina, ale akosi sme to nestihli, tak sme si spravili domáce kino. Bolo mi jasné, že o chvíľu zaspím na gauči, ale nechcelo sa mi ísť do postele. Po prvých 20tich minútach sme obidve zaspali na gauči.

6 comments:

  1. Anonymous10/4/12 20:57

    Prosím daj ďalšiu časť :D:D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zajtra dám :D Väčšinou pridávam každy druhý deň... :)
      Páči sa? ;)

      Delete
    2. Anonymous11/4/12 14:45

      A veľmi sa mi páči, a bola by som veľmi rada keby si už pridala ďalšiu :D

      Delete
    3. už o chvííľu pridám novú.. :D

      Delete
  2. Anonymous18/4/12 16:31

    nezdá sa ti to príliš ideálne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno zdá, ale preto to píšem...aby som sa trošku preniesla do iného sveta a aby som mohla snívať...

      Delete