11/04/2012

7 - "To sa mi snáď sníva!"

Btw, sorry, že až teraz, ale dnes mi to tu všetko blblo, takže som rada, že mi to tu nakoniec pridalo.. Dúfam, že sa bude páčiť :). Zdieľajte, komentujte, čítajte... Ďakujeem..Enjoy ;)

Keď som sa ráno zobudila, vedľa mňa, teda skôr na mne, ležala Em.
„Em vstávaj“ potriasla som ňou. Niečo si zamumlala popod nos no ešte stále na mne ležala.
„Prepáč, ale necítim si nohy“ povedala som a jemne som ju zhodila na zem.
„OK, veď už som hore“ povedala „a nemusela si ma hneď zhadzovať z gauča.“
„Ale musela, inak by si zo mňa nevstala..a nezhadzovala som ťa  z gauča ale zo seba ty trdlo.“
Zasmiali sme sa a Em sa postavila zo zeme a ja z gauču..
Spravili sme si rýchle raňajky a Emily si chcela ísť niečo vybaviť do mesta, tak som v byte zostala sama. „Čo budem robiť?“ pýtala som sa samej seba. 
Zrazu mi začal zvoniť mobil a na displeji mi ukazovalo neznáme číslo. Zdvihla som to..
„Hello?!“ povedala som.
„Dobré rááno Kate“ pozdravil mi známy hlas.
„Nick??“ opýtala som sa ho, keďže sa mi zdalo dosť nepravdepodobné, že mi zavolá..Sníva sa mi?
„Áno to som ja, prepáč, že otravujem, ja len, či by si dnes so mnou niekam nešla.. Vonku je super a zrušilo sa mi jedno stretko, tak mám čas..Ak by si chcela a nemáš dnes čo robiť...“ pokračoval.
„Neotravuješ a šla by som veľmi rada, len neviem čo robí Em, lebo išla do mesta aa...“ prerušil ma.
„Notáák prosíím.“ povedal a ja som sa musela usmiať. „Fakt sa mi to nesníva?“ pomyslela som si.
„Tak fajn, kde sa stretneme?“
„O hodinu v Central Parku, môže byť?“ povedal šťastne.
„Platí.“
„Teším sa, bye.“ povedal a zložil.
„A čo si oblečiem? Moja „stylistka“ sa momentálne fláka niekde po meste a ja tu hysteričím. No super!“ pomyslela som si. Musím jej zavolať.
„Em?“ povedala som, keď mi zdvihla.
„Stalo sa niečo Kate? Máš nejaký divný hlas..“
„Nie, som v pohode...Teda vlastne ani nie som, pretože mi práve volal Nick a pozval ma von“ zvrieskla som od šťastia.
„Woow, to je super Kate, takže spolu teraz idete von? Potom chcem všetko do detailov vedieť.“
„Hej, hej. O hodinu sa máme stretnúť v Central Parku, ale neviem čo si mám obliecť haha.“
„Obleč si tie svoje riflové šortky a k tomu si daj biele tielko+biele conversy of course.“
„Ešte, že ťa mám darling. Ďakujem. Idem sa už prichystať, tak pá zatiaľ.“
„Bye a uži si to.“

Obliekla som si to, čo mi poradila Em a vzala som si ešte slnečné okuliare a kabelku. Vlasy som si nechala voľne rozpustené..
O hodinu som už sedela na lavičke v Central Parku a čakala som Nicka.
Čakala som ho tam asi hodinu, no ešte stále neprišiel.. „Čo som si vlastne myslela? Že príde, pôjdeme na romantickú prechádzku..dáme sa dokopy a budeme šťastný až kým nepomrieme?! Som krava“ pomyslela som si a postavila som sa z lavičky na odchod. Prechádzala som cez park, keď za mnou niekto začal kričať..Vedela som, že je to on! Spoznala som jeho hlas a keď ma dobehol bol dosť zadychčaný. Zastala som ako kamenný stĺp.
„Kate, prosím ťa počkaj“ povedal, keď ma dobehol. „Prepáč, ale trochu dnes nestíham.“ povedal trochu pobavene, no mne to vôbec neprišlo vtipné. Skôr som bola nahnevaná.
„Trochu nestíhaš? Čakala som tu na teba hodinu Nick!! A ty si bol ten, kto ma pozval von..Mal si čakať ty a nie ja“ povedala som zvýšeným hlasom.
„Naozaj ma to mrzí Kate, ja...pozrel mi do očí a nahodil psí pohľad. „No týmto ma nedostaneš“ pomyslela som si. Musela som odvrátiť zrak. Nemohla som sa pozerať do tých jeho dokonalých modrých očí.
„Musel som ešte niečo vybaviť a stratil som pojem o čase. Prosím, nehnevaj sa na mňa.“
„Ale ja nie som dievča s ktorým si môžeš robiť čo chceš Nick.. Čo som si vlastne myslela?!“ povedala som mu a pozrela som sa naňho. Do očí sa mi tlačili slzy pretože som si pripadala dosť naivne a už som to nevydržala. Po líci sa mi skotúľala slza, ktorú som si hneď zotrela, no za ňou nasledovala ďalšia...Nick ma len silno objal a ja som tam v jeho náručí len tak stála.
„Prepáč Kate. Vôbec si nemyslím, že si s tebou môžem robiť čo chcem a nechcel som ťa sklamať. Povedz prosím ako to môžem napraviť..Spravím čokoľvek..“ hovoril a z líc mi svojou rukou zotieral slzy. Z ničoho nič sa postavil na lavičku, ktorá bola vedľa nás a na celý park zakričal: „Verejne sa ti ospravedlňujem Kate. Môžeme začať od znova? Prosíím, odpusť mi, že som ťa tu hodinu nechal čakať“ povedal a všetci ľudia 
na nás vrhli pohľady.
„Si blázon vieš o tom?“ musela som sa pousmiať cez slzy. „Som Kate“ podala som mu ruku a on zišiel 
z lavičky. „Ja som Nick“ povedal a tiež mi podal ruku. „A sľubujem, že od teraz budem na každé naše stretko chodiť o 5 minút skôr. Ak neprídem na čas, kľudne ma vyfackaj!“ dodal a obaja sme sa zasmiali.
„Beriem ťa za slovo Nick.“ Keď som to dopovedala postavil sa ku mne a opäť ma objal. Vtom nám začal celý park tlieskať. Bolo to šialené!


4 comments:

  1. Anonymous11/4/12 20:58

    Je to proste dokonaléééé, teším sa na ďalšiu časť :D:D:D

    ReplyDelete
  2. Anonymous12/4/12 18:37

    Kedy pridáš ďalšiu časť?

    ReplyDelete