01/06/2012

34 - Zamily


Ahojtee :)! Dnešná časť sa mi vééľmi páči.. Je aj dosť dlhá(5 strán vo Worde :D), ale naozaj stojí za prečítanie! Je to písané z viacerých pohľadov, takže dúfam, že vás to nezmätie ;).. Dúfam, že sa vám bude páčiť tak ako mne a vaše názory mi napíšete.. ;) Enjoy :-*


HARRY
„Harry?“ zakričal na mňa niekto a ja som sa automaticky otočil. Bola to Kate..
„Hii Kate“ pozdravil som jej a ona sa ku mne rozbehla a objala ma.. Úžasný pocit držať ju v náruči!
„Prepáč, trošku meškám“ ospravedlnila sa a prisadla si ku mne.
„To nevadí,“ usmial som sa „hlavne, že už si tu.“ Najvtipnejšie na tom je, že som pred našim stretkom rozmýšľal, kto má meškať na rande :D..
„Hmm.. Asi si idem niečo objednať..“ vzala  do ruky nápojový lístok a ja som sa pousmial.
„Nemusíš, už som nám objednal..“ povedal som s úsmevom a podal som jej pohár..
„Naozaj? A ako si vedel, čo chcem?“ uškrnula sa.
„Lebo minule si spomínala, že máš rada Latté so škoricou..“
„Neverím, že si to pamätáš..“ usmiala  sa neveriacky..
„Áno pamätám si to tak, ako všetko ostatné o tebe“ pomyslel som si. Dnes vyzerá úžasne! Teda ona vyzerá úžasne vždy, dokonca aj v pyžame ako dnes ráno :).
„Jasné, že si to pamätám“ povedal som s úsmevom..
S Kate sme sa dohodli na taktike ako dať Zayna a Emily dokopy a nakoniec sme spoločne vymysleli plán, ktorý sa dá ľahko zrealizovať. Pôjdeme všetci akože do kina, no nakoniec tam prídu len oni dvaja a snáď sa medzi nimi konečne roztopia ľady a dajú sa dokopy.
Kate ma potom ešte raz objala, keď som jej povedal, že je moja najlepšia priateľka.. Popravde je viac ako moja najlepšia priateľka, len o tom ešte nevie... Mám ju veľmi rád a chcem s ňou byť čo najčastejšie..  A keď sme si pripíjali na Zamily musel som dodať, že si pripíjame aj na lásku.. Nielen medzi Zaynom a Emily, ale aj lásku, ktorú cítim ja k nej.

„Hi mum!“ pozdravil som mamke, keď som jej večer zavolal.
„Ahooj Harry. Ako sa mi máš, dlho si sa neozval..“
„Prepáč mami, ale mal som toho veľa.. Ty sa pochváľ.. Ako sa máte, čo Gemma?“
„Viem, že toho máš veľa, ale občas sa nám môžeš ozvať“ povedal s výčitkou.
„Inak my sa máme dobre a aj Gemme sa darí... Ale ty nám už chýbaš, kedy prídeš?“
„Neboj! O také 3 týždne prídem a zostanem dlhšie doma, keďže máme menšiu prestávku od turné.. A aj vy my chýbate“ povedal som smutne.. Neviem prečo, ale rozhovory s našimi ma vždy dojmú a mám slzy na krajíčku.. Milujem svoju rodinu a veľmi ma mrzí, že ich v poslednom čase kvôli cestovaniu so skupinou zanedbávam, ale tak... oni to chápu a podporujú ma..
„Harry si v pohode?“ opýtala sa po chvíli keď som bol ticho, lebo som sa zamyslel..
„Hej, prečo sa pýtaš?“
„Lebo máš divný hlas.. a vieš, že mne môžeš povedať všetko, že?“
„Odhalila si ma ako vždy“ zasmial som sa smutne..
„Tak čo sa deje?“ opýtala sa tak mamičkovsky. „Niečo s chalanmi, si chorý.. alebo v tom je nejaké dievča??“ Čistá mamina - milión otázok naraz.
„Vidno, že ma poznáš.. Ide o jedno dievča..“ začal som, no mama ma hneď prerušila.
„Ja som to tušila“ hovorila šťastne. Takže ju máš rád?“
„Keby si len vedela ako.. Ona je dokonalá!“
„Tak na čo čakáš?“
„Je tu jeden problém..“
„A aký? Je snáď vydatá s troma deťmi?“ zasmiala sa.
„Nie, nepreháňaj.. Má priateľa a je s ním šťastná..“
„Aha... A čo s tým chceš robiť synček?“
„Nič? Čo môžem robiť? Sme aspoň najlepší priatelia“ povedal som smutne.
„Harry, to mi je ľúto.. Ale musíš sa pozbierať a keď ju máš naozaj rád, tak o ňu bojuj!“
„To myslíš vážne?!“ opýtal som sa neveriacky
„Jasné, že hej.. Veď si Styles!“ zasmiala sa..
„Tak dobre. Ďakujem za radu mami, pomohla si mi..“
„Za málo“ usmiala sa do telefónu a ja som si predstavil jej usmievavú tvár..
„Tak ja už budem končiť, lebo som v práci.. Tak sa drž a hlavne buď silný Harry! Ľúbim ťa..
„Ďakujem, aj vy sa držte, ľúbim vás a pozdrav aj otca a Gemmu..“
„Jasné, aj ty chalanov.. Bye.“
„Bye..“ zakončil som náš rozhovor a uvedomil som si, že je najvyšší čas to Kate povedať..
„Poviem jej to, keď pôjdeme do toho kina sledovať Zamily.. Pôjdem sa s ňou prejsť a poviem jej to.. Bojím sa síce ako zareaguje, ale už ďalej nemôžem čakať!

O 2 dni
Dnes je deň D! Dnes chcem povedať Kate čo k nej cítim.. Celý deň som sa na to pripravoval, no aj tak som stále nervózny..
„Čo ti je?“ opýtal sa ma okolo obedu Louis, ktorý si všimol moju nervozitu.
„Dnes to chcem povedať Kate!“ povedal som odhodlane.
„No konečne! Ty to zvládneš Harold! Hlavne buď sám sebou“ potľapkal ma po ramene.
„Ďakujem za povzbudenie, snáď to zvládnem!“
„Jasné, že to zvládneš, nepochybuj o sebe“ povedal a priateľsky ma objal.
„Skupinové objatie“ zakričal Niall na celú obývačku a všetci k nám pribehli.
„Veď ma zadusíte“ zasmial som sa, keď ma všetci vtisli medzi seba.
„Tak už stačilo Niall“ povedal po chvíli Liam so smiechom.
„A prečo sa vlastne objímame?“ opýtal sa nechápavo Zayn.
„Lebo sa máme radi“ uškrnul som sa.
„Inak vravel som vám, že dnes večer ideme do kina?“ opýtal som sa len tak medzi rečou.
„Nie?“ povedal Zayn.. V skutočnosti, všetci chalani už o tom vedia, teda okrem Zayna. Pre toho to bude prekvapenie. My sme už na všetkom dohodnutý..
„Tak ideme“ zasmial som sa.
„Mne sa dnes nikam nechce ísť“ protestoval Zayn.. Prečo práve dnes musí protestovať?!
„Ale noták Zayn.. Nechceme ísť sami s babami..“ začal som, no on ma hneď prerušil.
„Oni idú tiež?“ Vedel som že sa na to chytí :D.
„Hej a už sa veľmi tešia.. Dúfam, že nechceš Emily pokaziť radosť..“ uškrnul som sa.
„Tak fajn, idem s vami“ uškrnul sa Zayn, keďže vedel, že nemá zmysel protestovať a my sme sa len pousmiali..
„Ale my ešte pred kinom pôjdeme na nákup, takže by sme sa mohli dohodnúť tak, že sa tam stretneme.. Čo poviete?“ navrhol nenápadne Liam..
„Tak fajn“ povedali Zayn s Niallom..

ZAYN
„Noták Niall, poď už lebo to zmeškáme!“ kričal som naňho.
„Zayn, ja nemôžem ísť“ povedal mi Niall, ktorý ku mne prišiel celý bledý.
„Preboha, čo ti je?“ opýtal som sa ho s hrôzou v očiach. Vyzerá hrozne!
„Neviem, asi som niečo zjedol a teraz mi nie je dobre..“
„Tak tu ostanem s tebou..“ povedal som rozhodne.
„Nie!“ vykríkol Niall a ja som naňho nechápavo pozeral..
„Ty len pekne choď, nemôžeš si to nechať ujsť, len kvôli mne.. Ja budem v pohode..“
„No ja neviem...“
„Ver mi, bude to v pohode a stavím sa, že o takú hodinku už budem v pohode a ty budeš potom ľutovať, že si nešiel..“ presviedčal ma.. Prečo chce, aby som ho tu nechal samého?
„Určite?“
„Of course bro.“
„Tak fajn“ povedal som váhavo.. „Ale keby niečo, hneď mi zavolaj a ja prídem, jasné?“
„Jasné“ usmial sa.. „Tak sa bavte a všetkých odo mňa pozdravte, že nabudúce pôjdem s vami..“
„Dobre, odkážem.. Tak bye“ zakričal som a vyšiel som von pred barák, kde ma už čakal taxík.

HARRY
„Orol, orol.. Sup práve odletel“ vravel mi do telefónu Niall a ja som sa na ňom musel zasmiať.
„Niall, veď nie si vo filme..“
„Nekaz mi radosť“ povedal Niall so smiechom.
„Tak prepáč.. Dobre, tak my už čakáme, kedy nám zavolá Zayn a ty sa k nám rýchlo presuň, aby sme ich mohli sledovať!“
„Rozkaz šéfe!“ zasmial sa Niall a zrušili sme hovor.
„Tak fajn chalani, Zayn už je na ceste.. Dúfam, že Kate to tiež všetko stihla vybaviť..“

KATE
Dnes je deň „a lá Zamily“! Som veľmi zvedavá, ako to všetko dopadne.. Snáď nám to všetko klapne..
„Čo budeme dnes robiť?“ opýtala sa ma znudene Emily.
„A čo tak ísť večer do kina?“ opýtala som sa jej a dúfala som v kladnú odpoveď.
„Dobrý nápad.. Už dlho sme neboli v kine.. A na aký film?“
„Dnes ide Dear John.. Môže byť?“ opýtala som sa.. Milujem ten film a Emily tiež.
„Blázniš, jasné! Milujem ten film..“ povedala nadšene Em a nadšene poskakovala po izbe..
„Tak fajn, ale so Suzie sme sa už dohodli, že pred filmom pôjdeme vybaviť nejaké veci do mesta.. Mohli by sme stretnúť pre kinom, čo povieš?“
„Tak fajn“ povedala s úsmevom a odkráčala pospevujúc si do svojej izby.
Super, nemá ani najmenšie podozrenie, že nejdeme spolu.. Dnes to bude úžasný večer!

„No kde ste? Čakám vás pred kinom už asi 15 minút a vy nikde.. O chvíľu sa začína film!“ volala nám nervózna Emily a všetko zatiaľ išlo podľa plánu..
„Em, o chvíľu sme tam“ zaklamala som a čakala som na signál od Harryho, ktorý mi mal prezvoniť, keď Zayn bude pred kinom..

EMILY
„Zayn? Čo ty tu robíš?“ opýtala som sa ho, keď som ho zbadala ako sa blíži ku kinu.
„Ahoj Emily!  Veď ideme do kina všetci spolu.“
„Aha.. Ja som myslela, že ideme len my 3 baby..“ vravela som v rozpakoch, keďže tu stojím sama so Zaynom.. Prečo vyzerá tak úžasne?!
„Mne Harry vravel, že  ideme všetci.. A ozaj, kde sú všetci? Mali sme sa stretnúť pre kinom a film už o chvíľu začína..“
Zayn je pravdepodobne mimo tak ako ja, keďže tu ešte nikto nie je, teda okrem nás dvoch..
„Idem zavolať chalanom“ povedal po chvíli Zayn..

„Čau, no kde ste?“
„To nemyslíš vážne.. Harold ja ťa asi zabijem! Ty si idiot.. Tak fajn, čau!“
„Čo sa deje?“ opýtala som sa nechápavo..
„Chalani vraj stoja v zápche a nestíhajú prísť...“
„To snáď nie..“
„Prepáč, to je Kate“ povedala som, keď mi zazvonil mobil a zdvihla som prichádzajúci hovor.

„Ahoj Em.. Prepáč, ale my to nestíhame.. Stojíme v zápche a vidím to ešte na dlho..“
„Nesranduj.. A prečo si mi nepovedala, že idú aj chalani?“ hovorila som nahnevane.
„Nevravela som ti to? Prepáč, asi som na to zabudla.. A chalani tam sú tiež?“
„Nie, len Zayn..“
„To fakt? Veď to je super... Tak choďte len vy dvaja a užite si to..“
„Neznášam ťa..“
„Aspoň sa usmievaj.. Držím palce, ľúbim ťa, bye“ povedala a zložila..

„Nevrav mi, že neprídu“ prevrátil očami Zayn.
„Neprídu“ uškrnula som sa..
„Tak keď už sme tu, poďme si ten film pozrieť aspoň my“ povedal Zayn s úsmevom.
„Ale ak nechceš, môžeme ísť niekde inde..“ povedala som pochybovačne.
„Nie, to je v pohode.. Mám rád ten film..“
„Vážne? Ja ho milujem“ zasmiala som sa..
„Tak na čo ešte čakáme?“ zasmial sa a ťahal ma za ruku dnu.. Nebránila som sa a utekala s ním dovnútra.

KATE
„Už sme tu“ povedala som s úsmevom chalanom, ktorý práve vystupovali z auta.
„Práve vošli dnu“ uškrnul sa Harry.
„A vyzerá to sľubne?“
„Najsľubnejšie! Dokonca keď utekali dnu, Zayn ju ťahal za ruku“ povedal nadšene Liam.
„To je super! Tak a teraz čo? Ideme dnu aj my?“
„Môžeme, len sa musíme držať v bezpečnej vzdialenosti“ zahlásil Harry.
„To mi je jasné Styles.. Tak poďme..“ povedala som a prebehli sme cez cestu ku vchodu kina.
Keď sme vošli dnu, film už začal a my sme v hľadisku hľadali Zamily.
„Tam sú“ vykríkol Niall.
„Po tichšie sa to nedá? Veď nás odhalíš“ vravel mu dotknutý Louis.
„Tak prepáč..“ ospravedlnil sa Niall..
Zayn a Emily si sadli do jedného z predných radov, takže mi sme sa posadili dozadu, kde sme na nich mali super výhľad.
Počas filmu som rozmýšľala nad Nickom a mnou a predstavovala som si, že som hlavná hrdinka z filmu, ktorá si s Johnom posiela listy a vidia sa len raz za čas.. Asi takto to bude vyzerať medzi nami, keď bude Nick v Španielsku a ja v Londýne.. Akurát s tým rozdielom, že si nebudeme písať listy, ale maily a budeme spolu aj skypovať..
„Kate, môžeme sa potom porozprávať?“ opýtal sa ma Harry počas filmu.
„Jasné“ povedala som s úsmevom.
Pozrela som sa na našich dvoch holúbkov a mala som slzy na krajíčku, akí zlatí spolu sú. Raz sa pozrel Zayn na Emily, inokedy ona na neho...Zayn pri romantickej pasáži vo filme chytil Em za ruku a ona sa naňho pozrela. Najprv si dlho pozerali do očí a pomaly sa k sebe približovali. Pobozkali sa! Konečne! S Harrym sme si vymenili šťastné pohľady a už som sa nevedela dočkať, ako ich po filme „prepadneme“.

Po filme
Zayn a Emily spolu ruka v ruke vyšli z kina a zaľúbene sa na seba pozerali..
„Ahojte vy naši zaľúbenci“ usmievali sme sa na nich od ucha k uchu a oni sa na nás nechápavo pozreli..
„A čo vy tu?“ opýtal sa Zayn prekvapene..
„Nóó, tak boli sme si pozrieť film“ zasmial sa Harry.
„Tak počkať.. A čo zápchy?“ spýtala sa Emily.
„Žiadne neboli“ uškrnula som sa na nich.
„Niall už si v pohode?“ opýtal sa ho Zayn.
„Vlastne mi ani nič nebolo.. Btw, Suz, ďakujem za bielu pudrenku“ zasmial sa Niall.
„Tak počkať! Vy ste to na nás narafičili?“
„V postate áno“ povedal Liam.
„Vy ste.... úžasný!“ zasmial sa Zayn.
„A na to si prišiel až teraz? Veď vy dvaja ste sa okukávali už tak dlho, že sa nám na vás už  nechcelo pozerať.. Tak sme vás chceli dať dokopy a trošku vám pomôcť“ povedala som s úsmevom.
„Haha! Dobre ste to vymysleli.. A ďakujeme!“ usmiala sa Em a pozrela na Zayna.
„Dúfam, že budete šťastný a dlho vám to vydrží, lebo ste spolu so cute“ vravel Harry.
„Mrkvičky, som na vás hrdý“ zasmial sa Louis.
„Skupinové objatie“ zakričal Niall a všetci sme sa objali.. Je to úžasný moment a som šťastná, že sú šťastný aj oni..
„Kate? Ďakujem“ povedala Em a opäť sme sa objali.
„Nemáš za čo! Som rada, že si konečne šťastná aj ty.. A ste spolu naozaj zlatí“ žmurkla som na ňu.. V takejto úžasnej nálade sme stáli pred kinom a každý s každým sa rozprával. Pozrela som sa na Zamily a usmiala som sa pri pomyslení, že Em je šťastná a konečne nie je sama.
„Kate, môžeš na chvíľu?“ opýtal sa Harry.
„Hej, jasné..“ povedala som, no v tom mi zazvonil mobil..
„Prepáč, musím to zdvihnúť volá mi Nick“ povedala som nadšene a s úsmevom som zdvihla.
„Ahoj darling“ pozdravila som mu.
„Ahoj.. Kate, musíme sa porozprávať!“ povedal vážne.
„OK. Veď aj ja sa s tebou musím porozprávať.. Predstav si, že...“
„Kate, je to vážne“ prerušil ma. Povedal to tak vážne, že mi až zamrzol úsmev na tvári.
„Čo sa stalo?“ opýtala som sa zhypnotizovane.
„Môžeme sa stretnúť v Central Parku, tak o pol hodiny?“
„Dobre“ povedala som a snažila som sa o pokojný tón..
„Tak fajn.. Bye zatiaľ..“
„Bye“ povedala som zamrznuto a on zložil!
Telefón som spomalene dala preč od ucha a hlavou mi behali tie najhoršie scenáre.. Čo sa stalo?? Nick so mnou ešte ani raz nehovoril tak vážne! Bola to taká vážnosť zmiešaná so smútkom... Pozerala som do blba a Harry ma po celý čas pozoroval..
„Kate? Čo sa stalo?“ opýtal sa znepokojene a to už ku nám prišli aj ostatný.
„Ja neviem“ povedala som a Harry ma len ticho objal..


6 comments:

  1. Anonymous1/6/12 18:56

    perfektná časť! :-)

    ReplyDelete
  2. Anonymous1/6/12 20:44

    joj ty :D vôbec v tom nebol chaos ;).. úplne perfektné :-* len sa už teším čo bude ďalej...btw ďakujem ti za virtuálny vzťah :-* - EMs

    ReplyDelete
  3. Anonymous7/6/12 08:45

    DOKONALÉ !!! =D (sory ze az teraz) =DD

    ReplyDelete