12/06/2012

38 - Harry

Hiii! Ďakujem vám za návštevnosť a aj za komentáre, ktoré ma vždy posúvajú ďalej ;)..
Btw, v minulej časti som to zabudla napísať takže teraz! Som veľmi rada, že som bola na Košickom meetingu, pretože to bol jeden z mojich najúžasnejších dní! Mám veľmi veľa úžasných zážitkov, spoznala som skvelé baby.. Takže ešte raz ďakujem Directioners :-*


HARRY
Celú noc som sa prehadzoval! Nemohol som prestať myslieť na Kate a jej smutnú tvár. Pre človeka, nie je nič horšie ako sa pozerať na milovanú osobu, ktorá sa trápi. Ničí ma to! Už som sa aj celkom zmieril s tým, že je šťastná a že miluje Nicka a teraz toto?!
Keďže viem, že už určite nezaspím, vstal som z postele a rozhodol som sa, že sa pôjdem vonku prejsť. Dnes je síce trochu chladnejšie ale aspoň sa trošku odreagujem!
Dal som si mikinu, vzal som kľúče a otvoril som bytové dvere. Chalani ešte spia, takže si ani nevšimnú, keď tu chvíľu nebudem..
Zamkol som byt a vykročil som k výťahu. No pohľad, ktorý sa mi naskytol vo mne doslova zvýšil adrenalín, no na druhej strane ma aj zaskočil. O 2 byty ďalej sedel pred dverami Nick, ktorý mal hlavu v dlaniach a myslím, že plakal. V tej chvíli som nevedel, čo mám robiť. Na jednej strane mu mám chuť jednu vraziť za ten včerajšok, no na tej druhej to asi ľutuje, keďže tu sedí skrútený ako húsenica s hlavou v dlaniach..
Ticho som tam stál, rozmýšľajúc čo mám spraviť, keď sa zrazu pozrel mojím smerom. Vyzeral hrozne a mal som pravdu, plakal. Utrel si slzy a postavil sa zo zeme..
„Prepáč, ale ja ... som na dne!“ povedal a mne vyrazilo dych.
„Čo sa stalo?“ opýtal som sa chladne a som naozaj zvedavý, čo mi odpovie!
„Celý večer, celú noc sa jej snažím dovolať, no na SMSky mi neodpovedala a ani mi nezdvíhala..“
„Nečudujem sa jej“ prerušil som ho a on vypleštil oči..
„Čo ty o tom vieš??“ vyskočil na mňa zúfalo.
„Viem viac, než si myslíš!“ povedal som nahnevane. „Čo myslíš, že kto bol včera so zničenou Kate celý večer? Nebola schopná ani prísť domov, nieto ešte prestať plakať! Prečo si ju tam včera len tak nechal?! Mal si ísť za ňou a nie tam len tak zostať!“ vravel som zvýšeným hlasom.
„A ty si čo, jej bodyguard? Viem, že som mal ísť za ňou, no keby som to neoľutoval, tak tu asi teraz nie som, nie?! Práve ma vyhodila zo svojho života, no ja ju aj tak milujem..“ kričal na mňa nahnevane.
„Čo ju?? Veď si sa s ňou rozišiel, tak nevrav, že ju miluješ!“
„Ja som sa s ňou nerozišiel, to skôr ona so mnou!“ povedal zúfalo a ja som sa zasekol. Čo povedal? Ona s ním? Veď ho miluje, tak prečo? Nechápem..
„A čo si jej urobil, že sa s tebou rozišla? Určite to nebolo len tak z ničoho nič!“
„Pozajtra odchádzam do Španielska!“ povedal ticho a opäť sa mu slzy kotúľali po tvári.
„Čo?? To snáď nemyslíš vážne! A stavím sa, že si jej to akosi zabudol povedať, že?!“
„Včera som jej to povedal, no ona mi povedala, že to nemá význam takto na diaľku..“
Práve sa premáham, aby som mu jednu nevylepil! Mám sto chutí mu niečo spraviť..!
„Kebyže si takto neublížil Kate a ona by sa kvôli tebe teraz netrápila, tak sme mohli byť priatelia..“ povedal som sucho a Nick na mňa nechápavo pozrel.
„A teraz vypadni.. Už tu nemáš čo robiť!“ vypadlo zo mňa a on sa na mňa zmučene pozrel..
„Harry, jáá..“ začal no ja som sa už neovládol a vylepil som mu facku. V tom sa otvorili dvere a Emily sa na nás zdesene pozrela.. Nick v tej chvíli odišiel a ja som tam stál ako mátoha. „Neverím, že som mu vylepil!“ povedal som neveriacky.
„Čo si mu?“ opýtala sa zaskočená Em, no ja som ju prerušil protiotázkou.
„Kde je Kate?“
„V izbe, ale neviem, či by si tam teraz mal ísť“ povedala neisto.
„Je v pohode?“
„Nie.. Po tom, čo tu bol pred pár minútami Nick, úplne sa zosypala, pretože sa pohádali a ona mu vyhodila na oči aj to čo nechcela..“
„Musím ju vidieť!“ povedal som a už som sa nezastaviteľne rútil do Katinej izby, kde som ju včera večer uložil.
No Emily mala asi pravdu. Nemal som tam chodiť. Na posteli ležala šialene smutná princezná! Kate strašne plakala a Suzie, ktorá sedela pri nej, ju utešovala, no ako vidím, vôbec to nepomáhalo.
„Kate, preboha!“ pribehol som hneď k nej a chytil som ju do náruče. Bola taká krehká a z očí jej stekali potoky sĺz.
„Bol tu tu Nick a a a...“ koktala no nevedela to dopovedať. Neudržal som sa a ja som sa rozplakal tiež. Držal som ju v náručí dosť dlho na to, aby sa trošku upokojila. Emily a Suzie boli celý čas pri nás a ja som si práve uvedomil, akú silnú mám potrebu byť pri nej a chrániť ju. Nemôžem si pomôcť, ale je to silnejšie ako ja..
Kate si na chvíľu pospala, no keď som sa chcel postaviť a zložiť ju zo seba náhle sa prebrala.
„Prepáč, zobudil som ťa?“ opýtal som sa ticho.
„Nie, nespala som..“ pošepkala a jej hlas bol taký slabý až som sa zľakol.
Po líci sa jej skotúľala slza, no ja som ju rýchlo zotrel. Cez bolesť, ktorú prežívala, sa na sekundu pousmiala a mňa konečne zahrialo pri srdci.
„Ďakujem Harry.. Za včerajšok a aj za dnes. Neviem, čo by som bez teba robila..“
„Neďakuj.. To je samozrejmosť!“ povedal som a snažil som sa o čo najpokojnejší tón.
„Nie nie je to samozrejmosť!“ ohradila sa a pomaly sa usadila na posteľ.
„Pospi si trochu.“
„A načo? Aj tak by som nezaspala!“
„Nemá zmysel sa s tebou hádať, že?“ pousmial som sa a ona tiež.
„Veď ma poznáš.“
„Tak ja už radšej pôjdem“ povedal som, no ona ma prekvapivo zastavila.
„Nechoď.. Ostaň tu so mnou, prosím.“
„Keď už ma tak pekne prosíš“ povedal som a ona sa znovu usmiala. Dúfam, že ju aspoň trochu rozveselím a zlepším jej náladu.
Ľahol som si na posteľ vedľa nej a začali sme sa rozprávať.. Nie o Nickovi a ani o ničom čo sa stalo za posledným 24 hodín, ale o úplných blbostiach. O tom, aké je dnes zlé počasie, rozprával som jej vtipy, povedal som jej niečo o Danielle a Eleanor, ktoré majú prísť už o pár dní do New Yorku na náš koncert a aj som ju na ten náš koncert pozval.. Povedala mi, že sa musí dať najprv dokopy a možno ani nepríde.. No dala mi nádej, že tam príde a že sa opäť trošku zabaví. Musí sa teraz odreagovať, aby myslela na hocičo iné, len nie Nicka. Počas nášho rozhovoru sa mi podarilo pár krát, vyčariť úsmev na jej tvári a bol som rád, že sa jej nálada trošku zlepšila. Videl som jej síce smútok v očiach, no už to nedala až tak najavo..
Po pár hodinách som sa jej ospravedlnil, ale naozaj som už musel ísť, lebo ma chalani určite hľadajú a ja pri sebe nemám ani mobil.. Rozlúčili sme sa, no pred odchodom ma ešte zastavili Emily a Suzie.
„Harry..“ začala Emily.
„My ... by sme sa ti chceli poďakovať..“ pokračovala Suzie.
„A začo?“ pýtal som sa nechápavo.
„Je nám jasné, že máš rád Kate a obdivujem na tebe, že si taký silný.. Musí byť pre teba veľmi ťažké, pozerať sa na ňu ako trpí.. No ty si v priebehu pár hodín dokázal, že sa opäť usmiala..“
Nevedel som, čo im mám na to povedať a tak som mlčal a oni pokračovali.
„A ďakujeme aj za tú facku Nickovi.. Tiež som mala chuť mu jednu vylepiť, no zdržala som sa“ uškrnula sa Em.

„Neudržal som sa.. Naštval ma ten jeho prístup ku Kate.. Nech si nemyslí, že to je nejaká bábika, s ktorou sa môže len tak hrať.. A za ostatné neďakujte.. Som rád, že som jej aspoň trošku zlepšil náladu..“ pousmial som sa a oni ma zrazu nečakane objali.
„Tak fajn“ vyslobodil som sa z ich objatia.
„Už naozaj musím ísť.. Ale možno sa ešte večer zastavím..“
„Tak dobre.. Bye“ rozlúčili sme sa a ja som odišiel.

Keď som vošiel do bytu, chalani sa nervózne prechádzali hore dole.
„No konečne!“ povedal Liam.
„Kde si do pekla bol tak dlho?!“ vravel Louis.
„Nabudúce si aspoň zober mobil“ karhal ma Zayn.
„Ty si taký idiot Harold!“ zhrnul to Niall a ja som na nich so zdvihnutým obočím pozrel.
„Čo vám šibe? Bol som pri Kate.. O dva byty ďalej“ uškrnul som sa.
„Ale mohol si nám dať aspoň vedieť..“ povedal Liam.
„Sorry, ale keď som odchádzal, ešte ste spali a mal som naplánovanú krátku prechádzku po meste.. No plány sa mi akosi zmenili a skončil som pri babách..“
„Vravím, že si idiot“ zopakoval sa Niall a ja som mu dal po hlave.
„Áu! A to bolo za čo?“ pýtal sa nechápavo Niall.
„To bola taká výchovná“ zasmial som sa.
„Neviem kto je tu najmladší.. Mal by som biť ja teba a nie ty mňa“ uškrnul sa Niall a tiež mi dal jednu po hlave.
„Btw, dúfam, že si zase nevyjedol celú chladničku, som už strašne hladný!“ uškrnul som sa a vybral som sa do kuchyne spraviť si neskoré raňajky..




6 comments:

  1. Anonymous12/6/12 22:56

    úžasnééé!!! A ten obrazok je krasny :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous13/6/12 16:16

    Chúda Kate :( Ale je to skvelá časť :) Kedy bude ďalšia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..Ďakujem :). Nová časť by mala byť zajtra :)

      Delete
  3. Anonymous14/6/12 18:19

    Ten Harry je tak hodnej,ale chudák Kate . bude dnes další část ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jo.. a ešte, neviem či stihnem napísať, snáď hej :)

      Delete