18/06/2012

40 - She is back!


HARRY
Posledný týždeň bol pre mňa neskutočne ťažký. Všetko čo sa dialo/nedialo okolo Kate zo mňa doslova vysávalo život. Chodil som za ňou každý deň, hoci ma vždy poslala preč a snažil som sa jej pomôcť, no po pár dňoch som to už vzdal, lebo som videl, že to nemá význam.. Nemôžem sa na ňu už pozerať, aká je tým rozchodom zničená a sedí celé dni zatvorená v byte medzi štyrmi stenami. Najradšej by som teraz kričal najhlasnejšie, ako sa dá.. Zajtra máme koncert a tak sme pozvali všetky tri girls a ja dúfam, že naozaj prídu všetky tri a nie len dve.
Mimochodom včera k nám prišli Danielle s Eleanor.. Mám ich veľmi rád, no pri pohľade na nich a Liama s Louisom ako sa tešia, že sú  spolu po dlhom čase,  ma núti odvrátiť od nich zrak..
Viem, že si už všetci všimli zmenu v mojom správaní, no mňa to teraz veľmi nezaujíma. Jediné, čo teraz chcem a za čo sa modlím je, aby sa z toho Kate dostala čo najskôr!

Dnes poobede
Všetci sme prišli zničení zo skúšky a z autogramiády, ktorú sme dnes mali a posadali sme si do obývačky pred telku. Chalani pustili môj obľúbený film The Notebook, no ja som tam len tak sedel a pozeral do blba..
„Tak toto je už veľmi vážne!“ povedal po chvíli znepokojený Liam.
„Hmm?“ opýtal som sa, keďže som nevnímal otázku.
„Že si už veľmi mimo, keď na teba nezaberá ani tvoj obľúbený film“ zopakoval Niall.
„Idem sa prejsť!“ povedal som z ničoho nič a už som vstával zo zeme..
„Veď sme ešte len teraz prišli!“ povedal Louis.
„No a? Čaute..“ povedal som neprítomne a rýchlo som odišiel z bytu, nech nepočúvam ďalšie otázky.
Zatváral som dvere, keď som v tom začul baby, ktoré prechádzali chodbou a veselo mi pozdravili. Nemal som chuť a ani silu sa na nich pozrieť a tak som len zdvihol ruku na pozdrav a hral som sa s kľučkou, ktorá sa akosi nedala zavrieť. Nechápem, ako sa tie dve môžu správať akoby nič, keď ich kamarátka je úplne na dne a predpokladám, že teraz leží pred telkou alebo v posteli a napcháva sa čokoládou. „Začína prekonávať Nialla!“ pomyslel som si.
Konečne som sa mi podarilo zvíťaziť nad našou hlúpou kľučkou a mohol som sa pohnúť ďalej..
No vo chvíli, keď som sa otočil, zostal som tam prekvapene stáť. Na druhej strane chodby stála Kate! Baby sa na mne zasmiali a vošli do svojho bytu.. Zostali sme tam len my dvaja.
Konečne vyzerá tak, ako predtým. Úžasne oblečená, namaľovaná a dokonca má zmenený účes. Veľmi jej to pristane. Pozeral som na ňu ako na zjavenie, keď sa na mňa zrazu usmiala. Ona sa usmieva! Neverím vlastným očiam.. Woow, čo sa stalo, že je späť? To je skvelé!
Keď sa usmiala, pocítil som teplo, ktoré sa mi rozlievalo po celom tele. Príjemný pocit, ktorý sa nedá ani opísať. Tak veľmi mi chýbal jej úsmev.. Práve sa môj svet zmenil z čierno bieleho na farebný a cítil som sa tak šťastne.
Taktiež som sa na ňu usmial a ona pustila všetky tašky, ktoré mala v ruke a rozbehla sa ku mne. Neváhal som ani sekundu a taktiež som sa k nej rozbehol.. Skončili sme v objatí a užíval som si jej prítomnosť, jej vôňu a to, že je späť moja stará dobrá Kate. Milujem ju!
„Chýbala si mi“ povedal som jej po chvíli pozerajúc sa jej do očí a ona sa usmiala ešte viac.
Držal som ju v náruči a obaja sme sa usmievali ako sfetovaní :D!
„Tak veľmi ma to mrzí Harry... Dúfam, že mi ešte niekedy dokážeš odpustiť tie posledné dni, keď som sa k tebe správala hrozne a odháňala som ťa od seba. Sľubujem, že sa to už nebude opakovať a nezabúdaj, že ťa mám stále veľmi rada..“ hovorila mi a ja som ju musel prerušiť..
Dal som jej pusu na líce a potom som ju objal. „To je v poriadku.. Tiež ťa mám veľmi rád.“
„Mimochodom, vyzeráš úžasne!“ zložil som jej kompliment a ona sa začervenala.
„Ďakujem.. Ale aj tak najväčšie ĎAKUJEM patrí hlavne babám, ktoré mi dnes konečne otvorili oči a donútili ma spamätať sa“ usmiala sa na vytŕčajúce hlavy z ich dverí...
Obaja sme sa len zasmiali a ja som Kate pomohol s taškami.. Všetci sme vošli do ich bytu a Suz nám uvarila kávu.. Možno hodinu som u nich sedel, len tak sme kecali a užíval som si prítomnosť znovuzrodenej Kate.. Je mi pri nej perfektne a najradšej by som bol stále v jej prítomnosti..
„Ozaj Kate, prídeš zajtra na náš koncert?“ opýtal som sa hneď, ako ma to napadlo.
„Mám na výber?“ uškrnula sa a ja som sa na nej musel zasmiať.
„Hmm.. Ani nie“ uškrnul som sa tiež.
„Tak na čo sa ma potom pýtaš?“ povedala šibalsky.
„Ja ťa zbožňujem“ vypadlo zo mňa a opäť som ju objal.
Ona sa na mňa najprv zmätene pozrela, no potom ma taktiež objala a povedala, že aj ona mňa.
„Škoda, že nie až tak, ako ja teba“ pomyslel som si..
„Harry, zadusíš ma!“ zasmiala sa po chvíli a buchla ma do ramena.
„Prepáč“ povedal som zahanbene a hneď som ju pustil.
„Robím  si srandu“ zasmiala sa na mojom výraze.
„Hééj?!“ štuchol som ju.
„Tak ja už asi pôjdem“ povedal som po chvíli.
„Ďakujem..“ poďakovala sa mi už asi po stí raz Kate a ešte raz sme sa objali.
„To ja ďakujem babám! Suz, Em ste úžasné!“ povedal som a aj s nimi som sa objal.
„Aj my ťa máme radi Harry“ žmurkli na mňa a ja som sa usmial.
„Tak bye“ pozdravil som im a odišiel som von z ich bytu.
Ešte chvíľu som stál pred ich dverami a neviem čo ma to napadlo, ale endorfíny šťastia ma asi prevalcovali, začal som skákať po chodbe ako šialený.. Konečne som opäť šťastný!
S dobrou náladou a úsmevom na tvári som sa vrátil domov a keď ma ostatný uvideli, nechápavo sa na mňa pozerali a behali pohľadmi po každom, akoby hľadali odpoveď na otázku: Čo sa stalo??
„Je späť!“ povedal som natešene.
„Kto?“ opýtal sa nechápavo Zayn.
„No predsa Kate! Znova sa usmieva a je to opäť tá moja stará dobrá Kate.“
„Tvoja stará dobrá Kate?“ zopakoval Louis.
„Ty vieš, ako to myslím“ uškrnul som sa naňho.
„Musíš ju mať veľmi rád..“ povedala Danielle, ktorá medzičasom prišla z izby a sadla si vedľa Liama.
Pri jej otázke som sa usmial od ucha k uchu a ona hneď pochopila, čo jej chcem odpovedať.
„Veď vidíš, nie?“ zasmial sa Niall.
„A konečne je späť aj Harry“ usmial sa Liam a nastalo skupinové objatie.
„Snáď to bude tak, ako predtým“ pomyslel som si a pridal som sa k ostatným, ktorí hrali Monopoly..



6 comments:

  1. no moj ty bohh!! Píšem ti ja -Alex z meetingu a je to DOKONALE!!! najsamlepšie! prosím si dalšiu! ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujeem Alex ;) ďalšia bude asi až zajtra..♥

      Delete
    2. cíí keby si vedela ako sa teším! ♥

      Delete
    3. tešíím sa, že sa tešíš♥

      Delete
  2. Anonymous20/6/12 20:43

    wau .. krásné .) bude ještě dnes díl ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :).. Áno, idem ju práve pridať :)

      Delete