22/06/2012

42 - Zoznámenie


Na ďalší deň mi hneď ráno prišla SMSka od trénera. Ak sa chcem zúčastniť súťaže, mám prísť na dnešný tréning, inak ma vyradí zo zoznamu hráčov.
„Samozrejme, že chcem ísť na súťaž.. Veď som celé leto poctivo trénovala, tak si to teraz azda nenechám ujsť!“ prebleslo mi hlavou, keď som SMS dočítala.
Osprchovaná a pripravená na tréning, som vošla do kuchyne a na raňajky som si dala jablko. Nechcem sa pred tréningom napchávať, takže teraz si dám len niečo ľahké a potom sa plnohodnotne najem! V kuchyni práve raňajkovala Emily, ktorá sa na mňa zvedavo pozrela.
„A ty si sa kam vybrala tak skoro?“ vyzvedala.
„Veď s tebou idem na tréning“ uškrnula som sa.
„To vážne?“ opýtala sa neveriacky.
„Jasné.. Musím sa dostať späť do formy a navyše tréner mi ráno poslal SMSku, v ktorej mi jasne vysvetlil, že ak dnes neprídem, nepôjdem ani na turnaj“ vysvetlila som jej v skratke.
„Páni! A chceš ísť na ten turnaj?“ opýtala sa ma a ja som na ňu vyvalila oči.. Už od začiatku vie, aké dôležité je to pre mňa a teraz sa opýta takú hlúpu otázku?!
„Bojíš sa konkurencie?!“ zavtipkovala som.
„Odhalila si ma.. Takže chceš?“ zopakovala otázku.
„Sure! Teším sa na to už celé leto a aj som tvrdo trénovala, tak si to azda nenechám ujsť!“
„Tak fajn.. Som naozaj rada, že si späť Kate“ usmiala sa Em a ja tiež.
„Veď ja tiež.. A teraz už poďme inak to nestihneme“ náhlila som ju a rýchlo sme vybehli z bytu.
Výťah bol pokazený a tak sme sa rozbehli po schodoch.
„Kto bude dole prvý“ zakričala som Em, ktorá  mi už bola v pätách.
„Ja sa len tak rýchlo nevzdám“ vravela mi a snažila sa ma obehnúť.
Schody som už brala po dvoch, takže som nabrala veľkú rýchlosť a keď som vybehla z baráku, do niekoho som narazila.
„Ooou, dávaj pozor!“ zohol  sa dotyčný po tašku, ktorá mu spadla z rúk.
„Prepáč“ hovorila som zadržiavajúc smiech.
„Kate?“ povedal, keď zdvihol hlavu.
„Ó, ahoj Liam“ vybuchla som smiechom.
„Ty si dnes akási nabudená“ zasmial sa na mne a počas toho pribehla Emily.
„Ja ťa raz predbehnem“ hovorila zadychčaná Em..
„Ahoj Em“ pozdravil jej Liam s úsmevom.
„Čau Liam.. Kam si sa vybral?“
„Ále, bol som nakúpiť nejaké veci, no pred barákom do mňa vrazila neriadená strela, tak som sa tu trošku zdržal“ zasmial sa a my tiež.
„Ešte raz prepáč.. Bola som rozbehnutá a ...“
„To je v pohode Kate“ usmial sa. „A vy ste sa kam vybrali?“
„Ideme na tréning, lebo budúci týždeň máme zápas, tak musíme trénovať..“ vysvetlila som mu.
„Fakt? A môžeme sa prísť pozrieť aj my? Chalani by tiež určite radi prišli“ povedal nadšene.
„Jasné, ak chcete“ povedala Em a ja som do nej ramenom štuchla.
„Nemuseli by ste, ale môžete“ opravila som Em dúfajúc, že neprídu..
„A ešte aby som nezabudol.. Prídete dnes večer na koncert? Harry vravel, že už vám dal lístky..“
„Prídeme radi“ povedala som s úsmevom a Liam ma objal.
„Mám ťa rád Kate“ povedal s úsmevom a Em sa zatvárila ukrivdene.
„Aj ja ťa mám rada Liam“ usmiala som sa na neho.
„A jasné, že mám rád aj teba Em“ zasmial sa na nej Liam a taktiež ju objal.
„Ešteže si to povedal, inak by som večer neprišla“ uškrnula sa naňho.
„Kate, inak musím ťa ešte zoznámiť s Danielle.. Myslím, že si budete rozumieť.“
„Teším sa na ňu.. Baby mi už o nej rozprávali..“
„Dúfam, že v dobrom“ zasmial sa.
„V najlepšom“ usmiala som sa.
„Nechcem rušiť váš priateľský dialóg, ale musíme už ísť..“ povedala Em nervózne.
„Jasné, veď už idem... Tak sa maj, večer sa vidíme“ zakývala som mu s úsmevom .
„OK, bye“ odzdravil  nám a každý sa pobral svojim smerom.

„Rád ťa vidím Kate“ privítal ma tréner, keď som vošla na kurty.
„Aj ja vás.. Prepáčte, že som minulý týždeň netrénovala, ale ...“
„Ja viem.. Emily mi všetko vysvetlila, takže to chápem, no dúfam, že už si v pohode a budeš sa teraz sústrediť hlavne na tenis!“ prerušil ma a prehovoril mi do duše.
„Sľubujem“ povedala som a on sa na mňa usmial.
„OK.. Tak, a môžeme začať s tréningom!“ zavelil tréner a my sme sa začali rozcvičovať.. Najprv sme si zabehli pár kolečiek okolo dvorca, potom cviky na rozcvičenie sa a neskôr už samotná hra. Dnes sme sa zamerali hlavne na podanie, ktoré je mojou slabou stránkou a musím ho zlepšiť.
Hra mi išla trošku slabšie ako pred týždňom pri pravidelných tréningoch, no nebolo to až také zlé ako som čakala. Veď čo by som chcela po týždennom ničnerobení?!
Po tréningu som sa ešte chvíľu rozprávala s trénerom o technike mojej hry a poradil mi pár „zlepšovákov“. Tréningy teraz budem mať skoro každý deň, keďže sa súťaž blíži.. No nesťažujem sa! Milujem tento šport, takže sa snažím vydať zo seba maximum.
Len dúfam, že sa na nás chalani neprídu pozrieť, inak ma chytí tréma a nebudem sa vedieť sústrediť..
„No vidíš, že to nebolo až také zlé“ skonštatovala Em po tréningu.
„Ďakujem“ uškrnula som sa na ňu.
„Máš šancu vyhrať Kate!“ povedala znenazdajky Emily.
„To bude závisieť aj od súperiek, ktoré dostanem.. Bude to ťažké, ale pokúsim sa vydať zo seba maximum.. Btw, aj ty si sa veľmi zlepšila Em.. Si naozaj talent“ usmiala som sa na ňu.
„Ďakujem, ale nepreháňajme to zase...“
„Tak fajn“ povedala som akoby som s ňou súhlasila..
„Hééj!“ drgla do mňa svojim vakom so smiechom.
„Ale veď vieš, ako to myslím“ zasmiala som sa.
„Hej, viem“ povedala s úsmevom a pobrali sme sa späť domov za Suzie..

Poobede, pred koncertom
Niekto nám zaklopal na dvere, tak som išla hneď otvoriť.
„Ahoj“ pozdravil mi s úsmevom Liam.
„Čau mrkva“ pozdravil mi aj vysmiaty Loui.
„Ahojte, poďte ďalej“ odzdravila som im s úsmevom a pozvala som ich dnu.
Nebol sám, lebo prišiel s Louisom a aj s dvoma dievčatami. Baby som už predtým videla na fotkách, takže som ich hneď rozpoznala. Boli to Danielle a Eleanor.
„Chceli by sme ťa o niečo poprosiť“ začal Liam.
„Čokoľvek budete chcieť“ zasmiala som sa na ich nevinných tvárach.
„Keďže ideme ešte pred koncertom na skúšku, tak sme sa chceli opýtať, či by u vás zatiaľ mohli zostať Dan a El a potom by ste všetky spolu prišli za nami na koncert.“
„A  pošleme po vás auto, aby som nezabudol“ dodal Louis.
„Jasné, super nápad“ usmiala som sa. „Ale najprv nás budete musieť zoznámiť“ uškrnula som sa.
„Ách, ja som ale idiot.. Prepáčte, zabudol som, že sa ešte nepoznáte.. Dan toto je Kate, Kate Dan..“ zoznamoval nás Liam a my sme si hneď vymenili pusy na obe líca.
„Teší ma“ objala som ju.
„Aj mňa“ usmiala sa na mňa.
„A Kate toto je El, El toto je Kate“ zoznámil nás Louis a zopakovali sme „zoznamovací rituál :D“.
„Teší ma“ povedali sme obe s úsmevom.
„Tak my už asi pôjdeme..“ povedali chalani a rozlúčili sa bozkom so svojimi polovičkami. Trošku som im teraz závidela, no sú spolu takí zlatí..
„Bye“ pozdravila som im a oni odišli..
„Hii“ pribehli zo svojich izieb Em a Suzie a vyobjímali sa s Dan a El.
„Hii“ odzdravili im obe naraz.
„Inak, vyzeráte úžasne“ skonštatovala som pri pohľade na nich. Em a Suz mali pravdu. Vyzerajú a aj sa obliekajú úžasne. Dan má na sebe svetlé šaty s flitrami a topánky na opätku, na šnurovanie a El má oblečené modro-krémové šaty cez jedno rameno a obuté má krémové topánky na opätku.
„Ďakujeme... A vy prečo ešte nie ste oblečené?“ opýtali sa zvedavo.
„Lebo nevieme, čo si máme obliecť“ zasmiali sme sa.
„Tak v tom prípade, vám ideme pomôcť s výberom“ usmiali sa na nás a všetky sme sa presunuli do nášho spoločného veľkého šatníka.
„Páni, máte tu také skvelé kúsky a neviete si z toho vybrať?“ zasmiala sa Dan prehrabujúc sa medzi vecami.
„Veď práve preto si nevieme vybrať“ zasmiali sme sa.
„Myslím, že tieto budú perfektné!“ vybrala El vešiak so šatami a všetky sme súhlasne prikývli.

ELEANOR CALDER




2 comments: