27/06/2012

44 - Výlet


AHOJTE! K dnešnej časti pridávam aj outfity, ktoré som v minulej časti zabudla dať, takže sú tu teraz.. A prepáčte, že nová čast je až dnes, ale moja "real Suzie" mi prišla po dvoch rokoch z Canady, takže s ňou chcem byť čo najčastejšie... Ďakujem za pochopenie a teraz už šup---> čítať novú časť.. Dúfam, že sa bude páčiť ;) 


„Necítim si ruku“ sťažoval sa Louis, keď nastúpil aj s ostatnými do auta.
„A ja vidím všade samé blesky fotoaparátov!“ zasmial sa Harry.
„Buďte radi, že máte toľko fanúšičiek“ uškrnula sa na nich Emily.
„Ale veď my sme radi, len je to občas dosť vyčerpávajúce“ povedal Harry.
„Ale aj tak máme najúžasnejších fanúšikov na svete!“ zakončil debatu Liam a všetci ostatný súhlasne prikývli.
„A kam to teraz ideme?“ opýtala sa Suzie, sledujúc cestu a večerné mesto.
„Vravel som ti, že je to prekvapko!“ zasmial sa Zayn.
„Ste horší, než malí chlapci!“ zasmiala som sa.
„Prosíím“ pozrela Em na Zayna psími očami.
„Nič ti nepoviem“ zasmial sa Zayn a vtlačil jej pusu na pery.
„Si hrozný!“ povedala Em, ktorá sa už zjavne vzdala presviedčania.
„Tak to som teda fakt zvedavá, kam nás to veziete!“ uškrnula som sa na nich.
„Dúfam, že nás nechcete uniesť a potom...“ začala Suz, no Niall ju rýchlo prerušil.
„Oou, come on! Čo sú to za výmysly?“ prekrútil očami Niall. Vyzeráme až tak úchylne?“ zasmial sa a my sme si ich všetkých premerali a jednoznačne sme im odpovedali.
„YES!“ zasmiali sme sa a oni tiež.
„Niall, buď už radšej ticho“ uškrnul sa naňho Harry.
„Ty sa radšej ani neozývaj Harold!“ ukázal naňho Niall varovne prstom. „Neviem, kto nám tu behá nahý po byte“ zasmiali sme sa všetci.
„Ja sa za nič nehanbím!“ uškrnul sa Harry a my sme sa znova rozosmiali.
„Ale mal by si sa!“ podotkol so smiechom Louis a Harry ho štuchol do ramena.

„Konečne sme tu!“ povedal šťastne Zayn, ignorujúc debatu Larryho :D.
Všetky sme sa zvedavo pozreli cez okno, kde to vlastne sme, no bola tam len prázdna plocha..
„Lietadlo?“ vykríkla zrazu Em a všetky sme sa rozhliadli lepšie.
„Idete nás zobrať na okružný let?“ spýtala som sa ironicky.
„Nie, toto bude ešte lepšie“ usmial sa šťastne Harry a všetci sme vystúpili z auta.
„Ale, veď tu nemáme žiadne veci!“ povedala Suzie a my sme s ňou súhlasili.
„Nebojte, všetko sme zariadili“ žmurkol Liam na Danielle.
„Ty si o tom vedela?“ pozrela som podozrievavo na Dan.
„V podstate hej.. Teda vedela som, že niekam cestujeme, len ešte ani ja neviem kde“ zasmiala sa.
„A na ako dlho tam ideme?“ opýtala sa  Suz.
„Len na 3 dni“ povedal akoby nič Louis.
„3 dni?? Lenže my máme tréningy každý deň! Tréner bude nahnevaný, ak neprídeme“ povedala som im.
„Neboj, všetko som vybavil“ povedal pokojne Harry.
„A čo si mu povedal?“
„Že musíte súrne odcestovať a letenky sa už nedajú zrušiť...“ zasmial sa.
„Harold, ja ťa asi zabijem!“ pozrela som naňho s úškrnom.
„Nekecaj už toľko, ešte sa nám poďakuješ“ usmial sa na mňa a pekne po jednom sme začali nastupovať do lietadla.
„Tak to určite“ povedala som si ešte ticho pre seba..
„Btw, to lietadlo je vaše?“ opýtala sa Em.
„Hej.. Nepáči sa ti?“ uškrnul sa Zayn.
„Práve naopak, je úžasné! Ja len....nevedela som, že máte svoje lietadlo..“ povedala ohúrene Emily.
„A je to ďaleko?“ opýtala sa Suz.
„Ani nie, také dve hoďky cesty..“ povedal s úsmevom Liam.
„Tak to som teda naozaj zvedavá!“ povedala Suz so založenými rukami.
„Tešte sa, bude to super!“ prisadol si ku mne Harry a ja som naňho pozrela.
„Či sa teším ti poviem potom, keď zistím, kde sme“ uškrnula som sa a on si len nahlas vydýchol. „Asi nevie, čo má povedať“ pošepkala mi Em a ja som sa zasmiala.
„Neohovárajte ma!“  pozrel na mňa škaredo Harold.
„Aj my ťa máme radi“ povedali sme jednohlasne s nevinným úsmevom.
Nechcela som sa už s nikým naťahovať a tak som si dala slúchadlá na uši a pustila som si pesničky a zavrela som oči.. Dokonalý relax!

„Welcome in New Jersey!“ zakričal Harry, keď sme sa pozerali von oknom ako pristávame. Naskytol sa nám úžasný pohľad na nočnú panorámu tohto mesta a nemohli sme tomu uveriť.
„Woow“ dostali sme zo seba po chvíli.
„Je to tu krásne“ usmiala som sa, pozorujúc mesiac a hviezdy na nočnej oblohe.
„Takže teraz sa už tešíš?“ opýtal sa ma Harry s úsmevom.
„Uvidíme“ zasmiala som sa a Harry len neveriacky pokrútil hlavou. 
Všetci sme vyšli z lietadla, kde nás čakalo auto, ktoré nás odviezlo do veľkého letného domu.
Všetky tri sme vyvalili oči a aj keď bola tma, videli sme vysvietený dvojposchodový dom..
„Toto je naše letné sídlo, kde chodíme všetci spolu každé leto..“ vysvetlil, nám nechápavým, Liam.
„Vy ste šialený“ dostala zo seba Suz!
„Tak trošku,“ uznal Harry so smiechom „ale určite si to tu obľúbite tak ako my“ dodal.
„Poďte, ukážem vám to tu“ ponúkol sa Zayn a my sme ho nemo nasledovali. Bol to veľký priestranný dom, ktorý mal vzadu bazén a terasu. Mal strašne veľa okien, takže ho večer z vnútra osvetľoval mesiac a cez deň tam je veľa slnka.
„Najkrajší dom, aký som kedy videla!“ povedala Em a šťastne objala Zayna.
„Som rád, že sa ti tu páči“ povedal s úsmevom Zayn a jemne pobozkal Em.
„Asi sa stratíme, že?“ pošepkala mi Suz a ťahala ma preč.
Vyšli sme na horné poschodie, kde boli všetky izby a vošli sme do tej, kde budeme spať so Suz.
„Dobrá posteľ“ vyvalila sa na ňu so smiechom Suzie.
„Aha, máme tu aj naše veci“ povedala som prekvapene.
„Super, aspoň sa môžem prezliecť.. Z tých opätkov ma už bolia nohy“ povedala Suz a začala sa prehrabovať v kufri.
„Suz, idem sa tu trošku poobzerať“ povedala som a odišla som z izby.. Zišla som dole schodmi a v obývačke boli ešte stále Zayn s Emily...Ostatný sa niekam stratili a tak som sa vybrala na terasu. Ľahla som si na lehátko a pozerala som sa na hviezdy.. Je tu taký pokoj a ticho.. Nečudujem sa chalanom, že si to tu kúpili a že sa im tu páči.. Majú tu pokoj od okolitého sveta a nikto ich tu neotravuje.. Zrazu mi prišlo ľúto, že tu budeme len 3 dni.. Škoda, že máme tréningy, no turnaj je už o pár dní, takže teraz máme s Em takú menšiu regeneráciu.. Skvelé miesto na relax... No zároveň by bolo úžasné pozerať sa na hviezdy s niekým, koho máte radi a užívať si tento nádherný večer vo dvojici pri romantickej večeri so sviečkami...
„Tak už sa ti tu páči?“ ľahol si na vedľajšie lehátko Harry a svojou otázkou prerušil moje myšlienky o dokonalom večeri.
„Je tu nádherne“ odpovedala som so zasneným úsmevom.
Na chvíľu nastalo ticho a len tak sme hľadeli na hviezdy..
„Nad čím teraz rozmýšľaš?“ pozrel na mňa Harry zvedavo.
„Nad nesmrteľnosťou chrústov“ zasmiala som sa.
„Ale vážne“ zasmial sa na mne.
„Práve som rozmýšľala nad tým, aké úžasné by bolo, keby sme tu mohli zostať dlhšie..“ povedala som a zasekla som sa v polovici vety.
„Ale to asi nie je všetko, že nie?“ opýtal sa a ja som sa len pousmiala.
„Poznáš ma“ povedala som a až teraz som si uvedomila, že Harry o mne vie úplne všetko a pozná ma už lepšie ako sám seba..
Nepovedal nič, len čakal čo poviem a ja som mu povedala presne to, načo som myslela.. Hovoríme si úplne všetko, tak prečo by som mu mala klamať?
„A rozmýšľala som aj nad tým, aké by to bolo, sedieť tu teraz s osobou, ktorú máš rád pri nejakej romantickej večeri so sviečkami aa ....“
„Kate, musím ti niečo povedať“ prerušil ma a ja som sa naňho zvedavo pozrela. Z jeho očí som však vyčítala, že je dosť nervózny a hľadá správne slová..
„Tak hovor“ povedala som po chvíli pokojne.
„Jáá.. ťa..“ začal, no Suzie ho zrazu prerušila.
„Kate, volá ti mamina“ zakričala mi z balkónu.
„Prepáč, musím to zdvihnúť.. Ale potom sa vrátim a môžeš mi to dopovedať, dobre?“ povedala som a rýchlo som vybehla hore schodmi do našej izby..
„Áno mami?“ zdvihla som a začal sa dlhý rozhovor medzi matkou a dcérou.. :)

EMILY
KATE

SUZIE


DOM V NEW YERSEY



10 comments:

  1. Anonymous27/6/12 22:04

    Ja ťa zabijem!!! Takto skončiť? okamžite novú časť !!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha sorry.. Nová bude asi až zajtra :D

      Delete
  2. Anonymous27/6/12 23:01

    nenaťahuj to už toľko prosíííím :-)) ale inak sa mi to veľmi páči,stále:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujeem :).. Snažím sa, lebo to už chcem ukončiť, len sa mi to akosi nedarí :P

      Delete
  3. Anonymous27/6/12 23:18

    CHCEME NOVÚ ČASŤ !! :) Je to dokonalé ! Prosím, nenaťahuj nás toľko :)) Ale fakt, klobúk dole pred tebou. Úžasné je to !! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujeeem! :) A naťahovať vás trochu musím! :D

      Delete
  4. Anonymous28/6/12 15:12

    dáš dnes prosím ďalšiu časť??:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prepáč, ale dnes už asi nestíham, takže asi až zajtra ;)Uvidíme..

      Delete
  5. Anonymous28/6/12 22:51

    Strašně ráda to po večerech čtu, takže žádné ukončování nebude! :P pěkně vymyslet příběh a píšeme dál! :D
    nádherné to je :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :).. Jasné, veď keď dopíšem tento, tak chcem začať nový :D

      Delete