30/06/2012

45 - "Čo tým myslel?"


HARRY
Dievčatá prišli za nami na koncert a všimol som si, že sa už aj stihli skamarátiť s Danielle a El. Som rád, že si rozumejú. Aspoň sa nebudú nudiť a môžu spolu chodiť nakupovať.. Viem, že každá z nich, nakupovanie miluje a majú podobný vkus, takže žiadne „trápne ticho“ medzi nimi nehrozí..
Po koncerte, menšej autogramiáde a fotení sa pri zadnom vchode haly, sme sa odviezli na letisko.. Baby nevedia, kam ideme, pretože ich chceme prekvapiť.. Dúfam, že sa im tam bude páčiť.. Je to totiž náš letný dom v New Jersey, kam sa chodíme cez leto zrelaxovať.. Len škoda, že tu nemôžeme zostať dlhšie.. Kate a Em majú tréningy a nesmú ich teraz vynechávať, keďže sa blíži ten turnaj a horko ťažko som u ich trénera vybavil tie 3 dni voľna.. Ale tak aspoň niečo..

Welcome in New Jersey!“ zakričal som na celé lietadlo a všetci sa pozreli von oknom.. Vonku je už tma a celé mesto je vysvietené. Nádherný pohľad!
„Takže teraz sa už tešíš?“ opýtal som sa Kate, keď sme pristávali.
„Uvidíme“ zasmiala sa a ja som len neveriacky pokrútil hlavou.. Strašne rada ma provokuje :D!
Vystúpili sme z lietadla, kde nás už čakalo auto.. Odviezli sme sa až pred náš dom a keď ho dievčatá uvideli, nemali slov. Liam im vysvetlil, že to je naše letné sídlo a že tu všetci spolu chodíme cez leto načo nám Suz povedala, že sme šialený.
„Tak trošku,“ uznal som so smiechom „ale určite si to tu obľúbite tak ako my.“
Naozaj to tu milujem.. Je tu taký pokoj, žiadny paparazzovia a môžem si tu robiť čo chcem. Teda čo chcem, keď ma nevidí Liam :D..
Zayn sa ponúkol, že babám ukáže náš dom a tak ho všetky ticho nasledovali. My ostatný, sme zatiaľ vyložili všetky tašky z auta a vyniesli sme ich do našich izieb.
„Zayn sa vyhovorí na to, že ide ukázať babám dom a ja mu mám nosiť hore tašky?“ sťažoval sa Niall, ktorý držal v rukách dve veľké kufre a na krku mal zavesenú menšiu príručnú tašku.
„Niall, ja mám zas Emilyne, tak buď ticho“ vravel som mu unavene.
V izbe bývam s Niallom, pretože Louisa mi ukradla Eleanor, Liam je s Danielle, Zayn s Emily a Kate so Suzie sú tiež spolu..
„Ktovie, či im už Zayn doukazoval dom“ pomyslel som si a vyšiel som na balkón. Oprel som sa o zábradlie a sledoval som hviezdy. Asi o také dve minútky som začul, ako niekto vošiel dole na terasu a ľahol si na lehátko. Bola tma, takže som veľmi nevidel kto tam je, no potom sa zaplo svetlo vo vedľajšej izbe a to osvetlilo celú terasu. Ležala tam Kate a keď som ju uvidel, srdce mi začalo splašene biť.
„A je to tu znova“ pousmial som sa v duchu..
„Choď za ňou Hazza“ ozvalo sa spoza mňa. Otočil som sa a vo dverách stál Niall s balíkom Orea.
Len som sa pri pohľade naňho zasmial a otočil som sa späť k terase.
„Všetci vieme, že si sa do nej zaľúbil, tak prečo jej to už nepovieš?? Je single a myslím, že už prekonala rozchod s Nickom, tak na čo ešte čakáš??“ vravel mi Niall a ja som sa zamyslel..
„Bojím sa Niall... Som pre ňu najlepším priateľom.. Má ma rada ako brata a nie ako niečo viac.“
„A ako to môžeš vedieť, keď si sa s ňou o tom ešte ani raz nerozprával?“ vyčítal mi Niall.
„Asi máš pravdu..“ povedal som zrazu.
„Takže ideš za ňou?“ uisťoval sa Niall.
Hlavou mi teraz behali dve jednoduché odpovede: Áno alebo Nie.. Najradšej by som povedal, že nie, no Niall má pravdu.. Už jej to viac nemôžem tajiť a teraz je tá správna chvíľa..
„Áno“ odpovedal som Niallovi a otočil som sa k nemu. Rýchlo som ho ešte objal a zbehol som dole schodmi. V obývačke som zbadal bozkávajúcich sa Zayna a Emily, no nezastavil som sa a pokračoval som ďalej na terasu.. Pomaly som prešiel cez prah terasy, zhlboka som sa nadýchol a vykročil som k nej..
Ľahol som si na lehátko vedľa nej a hľadal som tú správnu otázku..
„Tak už sa ti tu páči?“ opýtal som sa jej dnes už asi po štvrtý krát.
„Je tu nádherne“ odpovedala mi s úsmevom.
Sledoval som, ako sa tvári a vyzerala, akoby nad niečím, veľmi intenzívne premýšľala.. Nastalo medzi nami ticho a len tak sme sa pozerali na hviezdy..
„Nad čím teraz rozmýšľaš?“ pozrel som na ňu zvedavo a prerušil som ticho.
„Nad nesmrteľnosťou chrústov“ zasmiala sa.
„Ale vážne“ zasmial som sa nad jej vynaliezavosťou. Občas nechápem, ako ju môžu napadnúť, takéto somariny..
„Práve som rozmýšľala nad tým, aké úžasné by bolo, keby sme tu mohli zostať dlhšie..“ začala, no v polovici vety sa zasekla. Zrejme sa zamyslela nad tým, či mi má povedať aj tú druhú časť vety..
„Ale to asi nie je všetko, že nie?“ opýtal som sa a ona sa len pousmiala.
„Poznáš ma“ povedala a ja som sa na chvíľu zamyslel. Fakt o nej viem všetko.. Viem zistiť, kedy je šťastná, kedy je smutná, kedy sa niečo dôležité stalo... Vždy to rozoznám, mňa nikdy neoklame, pretože viem, za ktorým úsmevom sa čo skrýva.
„A rozmýšľala som aj nad tým, aké by to bolo, sedieť tu teraz s osobou, ktorú máš rád pri nejakej romantickej večeri so sviečkami aa ....“ pokračovala.
„Kate, musím ti niečo povedať“ prerušil som ju a uvedomil som si, že teraz je tá správna chvíľa! Teraz jej to musím povedať, inak sa z toho už asi zbláznim.. Zvedavo sa na mňa pozrela a ja som hľadal tie správne slová.. Taký nervózny som ešte nikdy nebol..
„Tak hovor“ povedala mi po chvíli pokojne.
„Jáá.. ťa..“ začal som koktavo, no Suzie ma zrazu prerušila.
„Do riti, čo zas!“ zanadával som si v duchu.
„Kate, volá ti mamina“ zakričala jej z balkónu.
„Prepáč, musím to zdvihnúť.. Ale potom sa vrátim a môžeš mi to dopovedať, dobre?“ povedala, rýchlo sa zdvihla a vybehla hore..
„Je to dôležité“ zakričal som za ňou, no ona to už asi nepočula..
Zostal som tam ležať ako obarený a nevedel som, čo mám robiť.. Bol som už taký odhodlaný a ona si odíde.. Ja tú Suzie asi .... Kedy jej to mám povedať, keď sa okolo nej vkuse niečo deje?! Celé je to šialené! Ja jej to asi nikdy nepoviem. Dievčatá po celom svete mi píšu, ako ma milujú, že sa za mňa chcú vydať, chcú so mnou chodiť, no dievča, ktoré najviac milujem, ma považuje len za najlepšieho kamaráta!

„Prečo odišla?“ pribehol ku mne zmätený Niall.
„Pretože, keď už som jej to skoro povedal, tak ma prerušila Suzie so slovami, že jej volá mamka a Kate vybehla hneď hore, zdvihnúť to.
„Do frasa!“ povedal Niall.
„Tiež vravím“ povedal som smutne.
„Kam to ideš?“ opýtal sa ma Niall, keď som sa postavil na odchod.
„Idem si ľahnúť.. Som už unavený..“ povedal som skleslo.
„A nechceš ju tu počkať?“
„Nie, radšej nie.. Ten telefonát, bude určite na dlho..Tak dobrú noc“ povedal som a pobral som sa späť do svojej izby.
„Ako chceš, tak dobrú“ povedal Niall.
„Dal som si ešte rýchlu sprchu a ľahol som si do postele. Nemohol som však na ňu prestať myslieť. Už som jej to skoro povedal! Prečo na ňu Suzie nemohla zakričať o minútu neskôr??

KATE
Telefonát s mamkou som sa snažila čo najskôr ukončiť, hoci sa ako vždy vykecávala.. Nechcela som Harryho nechať dlho čakať a tak som jej po 20tich minútach povedala, že už musím ísť.. Rýchlo som zložila a rozbehla som sa zo svojej izby po schodoch, smerom na terasu..
Popri tom, som v duchu premýšľala, čo také dôležité mi chcel povedať.. Vyzeral naozaj vážne..
Keď som vošla na terasu, poobzerala som sa naokolo, no Harry tam už nebol. Prečo odišiel? Viem, že som s mamčou volala dlho, no vravela som mu, že sa vrátim..
„Už odišiel“ povedal niekto a ja som sa hneď otočila.
„Bože Niall, vyľakal si ma“ pozrela som naňho vystrašene.
„Ou, prepáč, nechcel som ťa vystrašiť“ povedal zahanbene.
„To je v pohode.. A kam išiel?“ opýtala som sa ho zvedavo. Niall bude určite vedieť, kam išiel.
„Išiel si už ľahnúť, bol dosť unavený..“ povedal mi. To je podľa mňa blbosť, lebo Harry nikdy nechodí spať tak skoro.. Viem, že je už noc, no aj tak.. A keď tu ležal pri mne, nevyzeral unavene..
„Neklam mi Niall“ pozrela som mu do očí.
„Neklamem ti. Vážne si išiel ľahnúť..“
„A prečo ma nepočkal? Veď som mu povedala, že keď dovolám, prídem“ hnevala som sa. Nie len naňho, ale aj na seba.. Vybehla som hore hneď, keď na mňa Suzie zakričala. Mala som ho nechať, nech mi to najprv dopovie a až tak som mala ísť hore..
„Povedal, že ten váš telefonát bude na dlhšie“ povedal nevinne Niall a ja som sa pousmiala. Jasné! Harry pozná naše dlhé hovory s mamkou, takže mu asi došlo, že tento bude rovnako dlhý..
„Ach, do riti..“ povedala som ticho.
„Súhlasím“ zašomral si popod nos Niall.
„Čože?“ opýtala som sa ešte raz, či som dobre počula. Vie snáď Niall niečo, čo ja neviem?
„Ale nič.. Idem si ľahnúť aj ja..“ začal, no ja som ho hneď prerušila.
„Niall, počkaj.. Čo sa to tu deje? Vieš niečo, čo ja neviem?“ opýtala som sa a Niall len prekrútil očami.
„Nie!“ povedal rázne.
„Noták Niall, ja viem, že mi niečo tajíš!“ pozrela som naňho vražedne.
„Nič ti nepoviem Kate“ povedal zrazu Niall.
„Niall prosím!“
„Otvor oči a možno si to už konečne uvedomíš aj sama“ povedal pokojne a odišiel.

Čo?? Tak teraz už absolútne nechápem! Čo tým Niall myslel? Niečo prehliadam?? A má to súvis s Harrym? Zajtra sa musím jednoznačne porozprávať s Harrym! Chcem vedieť, čo sa to tu deje!


4 comments:

  1. Anonymous30/6/12 22:36

    dáš zajtra prosím novú časť :)?? xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dúfam, že ju stihnem ešte dnes napísať :)

      Delete
  2. baví ťa to naťahovať ako gumu na gatiach ?.. ved zemrem kým jej to povie!!.. krásne ale nech mu to už pociew :!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Popravde ma nebaví to už naťahovať, no viem, kedy jej to povie a ešte nie je tá správna chvíľa :D... Ale už čoskoro, neboj sa ;)..

      Delete