06/06/2012

36 - Opora a lá Harry


Ahojte! Prepáčte, že až dnes ale mala som toho veľa.. :) Dúfam, že sa vám nová časť bude páčiť, takže príjemne čítanie ;)! Btw, ten obrázok potom zmením, len teraz som nenašla lepší ;D


HARRY
Dnes sme dali Zayna a Emily dokopy :). Sú spolu strašne zlatý a teším sa, že sú obaja šťastný. Po kine som šiel za Kate, lebo som sa s ňou chcel porozprávať o mojich pocitoch k nej.. Bol som už taký odhodlaný.., no keď sme už skoro odchádzali zazvonil jej mobil a ako mi oznámila, volal jej Nick. Nadšene zdvihla a ja som počas toho telefonátu spozoroval jej zmenu výrazu. Nerozprávali sa dlho a keď Kate dovolala pomaly si dala mobil preč od ucha. Z tváre jej zmizol úsmev a  mala kamenný výraz.. Vydesila ma a tak som sa jej spýtal, čo sa stalo.. Roztrasene mi odpovedala, že nevie a ja som ju rýchlo objal.. Nemám z toho dobrý pocit.. Neviem síce, čo jej Nick povedal/nepovedal, ale myslím, že to nebude nič príjemné..
„Musím sa dostať do Central Parku“ povedala Kate.
„Ja ťa odveziem“ ponúkol som sa.
„Aj ja ťa môžem odviesť“ ponúkla sa aj Emily a zazrela na mňa, akoby som povedal niečo zlé.
„Chcem ísť sama“ povedala Kate no to nepripadalo do úvahy.
„Tak to určite nie.. V takomto stave ťa nikde samú nepustím“ povedal som so strachom v hlase. Nemôžem ju pustiť samú, ešte by sa jej niečo stalo a potom by som si vyčítal, že som tam nebol...
„Nie nie si“ povedali sme jej všetci naraz.
Kate sa zrazu začala so všetkými lúčiť a s Em si povedali pár slov.. Zrazu sa otočila a so strachom v očiach sa vybrala preč.. Emily už už chcela ísť za ňou, no ja som ju zastavil a pošepkal som jej, že ja za ňou pôjdem a že na ňu dám pozor.. Najprv sa jej to veľmi nepáčilo, no keď som sa na ňu súcitne a so smútkom v očiach pozrel len ticho prikývla a ja som sa rozbehol za Kate.
„Naozaj chceš ísť pešo?“ opýtal som sa, keďže som mal blízko zaparkované svoje auto.
„Potrebujem si prevetrať hlavu..“ povedala ticho.
„Tak dobre“ povedal som a už som sa radšej nič nepýtal.. Ak mi niečo bude chcieť povedať, povie mi to sama a ja ju nebudem do ničoho nútiť. Viem, že teraz má hlavu úplne inde..
Keď sme prišli do parku, obaja sme sa rozhliadli, no ja som nikoho nevidel.. Kate sa zrazu celá rozochvela a keď som to zbadal ticho som ju objal..
„To bude Nick“ povedala a ukázala na jednu vzdialenú lavičku...
„Neboj, bude to v pohode.. Určite to nebude také zlé ako si myslíš.. A nezabúdaj, že keby niečo, som tu vždy pre teba“ povedal som jej a snažil som sa o čo najpokojnejší tón..
„Ďakujem Harry“ povedala, znova som ju objal a ona sa odo mňa vzdialila neistým krokom.
„Mám tu pre istotu zostať alebo mám odísť“ pýtal som sa sám seba.. Je to moja najlepšia priateľka a zároveň dievča, ktoré ľúbim.. A preto som sa rozhodol, že si sadnem na lavičku a budem ich z diaľky pozorovať.. Kate si sadla k Nickovi na lavičku a začali sa rozprávať.. Nevidel som ako sa tvári a ani som nič z toho rozhovoru nepočul.. A vlastne som to ani počuť nechcel.. Sedel som na lavičke a rozmýšľal som, o čom sa tak asi môžu rozprávať.. Sedia tam už asi pol hodiny áá... Kate sa práve postavila! Pravdepodobne chcela odísť, no Nick ju stihol chytiť za ruku.. Niečo jej povedal a zahľadeli sa do očí toho druhého.. Tento pohľad ma strašne ničí, ale tak... Kate mu niečo povedala a zrazu sa rozutekala preč.. Postavil som sa z lavičky a nevedel som čo mám robiť. Pohľadom som preletel od Nicka, ktorý sa za ňou nerozbehol, len si sadol naspäť a hlavu si sklonil do dlaní.. až ku Kate, ktorá sa rozutekala neviem kam. Moje nohy sa zrazu rozutekali za ňou a v tej chvíli som vedel, že tento ich rozhovor sa skončil zle.. Ešte stále bežala a ja som len lapal po dychu..
V tom sa však zvalila na zem a pravdepodobne sa o niečo potkla.. Zostala sedieť na tráve so sklonenou hlavou a počul som ako začala kričať na celý park.
„Do riti! Neznášam ťa! Vypadni z môjho života.. Už ťa nikdy nechcem vidieť!“ kričala zúfalo a ja som rýchlo dobehol k nej.
„Kate si v pohode?“ opýtal som sa, keď som k nej pribehol. Sedela chrbtom ku mne, takže ma nevidela a ani sa neotočila..
„Choď preč“ kričala na mňa a snažila sa dostať z môjho objatia, no chcem aby vedela, že ja ju tu len tak nenechám.. Po chvíli sa prestala vzpierať a len ticho vzlykala.
„Tššš“ tíšil som ju a trhalo mi srdce, keď som počul jej plač..
„Bolí to“ vravela mi a ja som pochopil, že sa buď rozišli alebo jej Nick niečo spravil.
„To prejde“ chlácholil som ju, no mal som teraz sto chutí vybehnúť za ním a jednu mu vraziť. Ako môže dovoliť, aby toto úžasné dievča, samo sedelo v tráve a plakalo? Prečo ju tu takto nechal a neprišiel za ňou?? Nechápem ho... Muselo sa stať naozaj niečo vážne, lebo kebyže nie, tak ho asi navštívim a nechcem si ani predstaviť, čo by sa mu stalo!!
„Nenávidím ho“ povedala po chvíli a pozrela sa mi rovno do očí. V tej chvíli som jej bolesť videl v jej očiach tak intenzívne, že sa mi do očí nahrnuli slzy. Boli to slzy hnevu, nenávisti a smútku.
Nevedel som, ako jej môžem pomôcť, pretože každá jedna veta mi teraz pripadala ako klišé.
„Už nedovolím, aby ti niekto ublížil“ povedal som jej po chvíli a opäť som si ju k sebe privinul.

Sedela v mojom náručí dosť dlho a ja som bol rád, že som neodišiel.. Na to, že som jej chcel povedať, ako veľmi ju mám rád, som už aj zabudol a teraz sa mi to vôbec nezdalo podstatné.. Nechcem sa jej pýtať na podrobnosti z ich rozhovoru, keďže je teraz úplne na dne, ale z jej pár viet, čo mi povedala si myslím, že ju nechal..
Z myšlienok ma prerušila Kate, ktorá sa postavila...
„Ideme?“ opýtal som sa a ona mi súhlasne prikývla.
„Nie je ti zima?“ opýtal sa po chvíli a dal som jej svoje sako. V tom sa znova strašne rozplakala a ja som už bol zúfalý. Nerád ju vidím, takúto zlomenú, smutnú a sklamanú. Od kedy som ju spoznal, vždy sa usmievala a ani raz som na jej tvári nevidel čo i len slzičku. A dnes tu tečú potoky sĺz! No aj keď je celá rozmazaná, vždy je pre mňa nádherná. Teraz som jej opora ja a nikdy ju nesklamem! Nedokázal by som jej totiž ublížiť..
Po ceste domov, som ju po celý čas držal okolo pása a ona mala hlavu položenú na mojom pleci. Šli sme pomaly a domov sme prišli už po tme. Moje auto bolo zaparkované pred barákom, takže sa na ňom určite priviezli chalani..
Vyviezli sme sa hore výťahom a Kate sa už podlamovali nohy.. Bola unavená a tak som si ju vzal na ruky, aby mi tu ešte neodpadla od vyčerpania.. Bol to pre ňu náročný večer a preto jej musím trošku pomôcť.. Jej nechápavý pohľad som si nevšímal a odniesol som ju k ich dverám, kde som zaklopal.. Kate mala zatvorené oči a asi aj zaspala.
„Preboha! Čo sa stalo?“ otvorila nám hneď Emily so zhrozeným pohľadom...
„Ticho, asi zaspala.. Potom ti všetko vysvetlím, len mi prosím ťa povedz, kde má izbu..“ povedal som rýchlo, keďže som nechcel, aby ju zobudila.. Prešli sme cez obývačku, kde sedeli úplne všetky baby a chalani a s vystrašeným pohľadom na nás pozerali.. Em mi ukázala kde má Kate izbu a ja som vošiel dnu...
Keď som Kate zložil do jej postele, vyzul som jej topánky, prikryl som ju a dal som jej pusu na líce.. Pri odchode som si ešte všimol, že na nočnom stolíku ma niekoľko fotiek a na jednej sme boli aj my dvaja. Milujem tú fotku, dokonca ju mám aj na pozadí v počítači. Bola to fotka z múzea, kde nás Liam stihol odfotiť vysmiatych od ucha k uchu.
„Toto je moja usmievavá Kate“ povedal som si a usmial som sa pri pohľade na nás.
Dvere v izbe som zatvoril a pobral som sa k ostatným do obývačky.
Všetci na mňa nervózne čakali a chceli vedieť, čo sa stalo.. Em so Zaynom sa držali za ruky a ona sa na mňa opäť znepokojene pozrela.. Viem, že bola z toho všetkého zhrozená rovnako ako ja, hoci ešte nevedela, čo sa stalo.. Vlastne ani ja neviem, čo presne sa stalo, ale tak aspoň približne..
„Tak čo sa stalo?“ opýtala sa Suz, ktorá prerušila to hrobové ticho v miestnosti.
„Neviem to iste,“ začal som „ale myslím, že sa s ňou Nick rozišiel“ povedal som sucho.
„Akoto, že to nevieš iste?“ vyskočila na mňa nervózna Emily a Zayn ju pohladil po chrbte čím sa ukľudnila.
„Pretože, mi to priamo nepovedala.. Bolo to tak, že som ju bol odprevadiť až do parku, kde sa stretla s Nickom a dlho sa rozprávali... Ja som tam radšej zostal, keďže som tušil, že sa stane niečo zlé. No nepočul som o čom sa rozprávajú, len Kate sa asi po pol hodine postavila a rozutekala sa preč. Nick ju ešte chcel zastaviť, no ona utekala a ani sa nezastavila.. Rozbehol som sa za ňou, keďže Nick tam len  tak sedel a po chvíli sa o niečo potkla a spadla na zem.. Začala kričať, že ho už nikdy nechce vidieť a nech vypadne z jej života.. Pribehol som k nej a snažil som sa ju utíšiť, no chcela ma od seba odohnať.. Ja som jej to však nedovolil a ona celý čas strašne plakala.. Potom povedala, že to bolí a že ho nenávidí... Bol som celý čas pri nej a asi hodinu som ju len tak držal v náručí a a ona plakala.. Potom jej bola zima, tak som jej dal svoje sako a povedala, že chce ísť domov.. Je totálne vyčerpaná, uplakaná a je na dne, takže sa jej prosím vás nič nevypytujte! Ak bude chcieť, sama vám o tom povie..“ zakončil som svoj monológ a všetci na mňa zízali s otvorenými ústami.
„A prečo si ju niesol na rukách?“ opýtala sa šokovaná Em.
„Pretože, keď sme vyšli z výťahu, nevládala ani chodiť, tak som ju vzal na ruky, aby sa tu ešte niekde nezosypala. A bola veľmi unavená, tak hneď zaspala..“
„Ja toho Nicka asi zabijem!“ povedala nahnevane Emily a chcela sa postaviť, no Zayn ju potiahol späť na gauč..
„Určite mal nejaký dôvod..“ obraňoval ho Liam a všetci sme sa naňho neveriacky pozreli..
„No čo sa tak pozeráte?? S Nickom sme spolu boli pár krát v meste a myslím, že by to neurobil, len tak z ničoho nič.. Ľúbil Kate a on nie je ten typ chalana, ktorý by dievča nechal len tak..“ vravel..
„A prečo potom neutekal za ňou? Vedel, že je na dne a on tam len tak sedel a nechal ju odísť..“ vyskočil som naňho a všetky pohľady sa pre zmenu obrátili na mňa.. Ale veď je to pravda!
„Musel na to mať nejaký dôvod!“ obraňoval ho ďalej Liam.
„Jasné... Ale nie všetko má svoj dôvod..“ povedal som.
„Môžete na seba  prestať kričať! Zobudíte Kate!“ povedala Suzie a vražedne na nás pozrela..
„Suz má pravdu.. Nemá význam sa tu teraz dohadovať o tom, čo sa stalo.. Najlepšie to vie Kate a keď bude chcieť, povie nám to..“ povedala Emily.. „Ale aj tak ti ďakujem Harry.. Keby si tam nebol..“ nedokončila a po líci sa  jej skotúľala slza.
„To je samozrejmosť Em..“ povedal som a objali sme sa.
„My už asi radšej pôjdeme“ povedal Louis a všetci sa postavili na odchod.
„Tak dobre.. Mali by sme sa všetci vyspať..“ povedala Suzie a ja som s ňou súhlasil. Dnešný večer bol pre mňa naozaj vyčerpávajúci a dúfam, že zaspím, lebo myšlienkami budem určite s Kate..
Rozlúčili sme sa, Zayn ešte objal Emily, niečo jej pošepkal  a vtlačil jej bozk na pery. Odišli sme do svojho bytu a vládlo medzi nami ticho, čo u nás nebýva zvykom.
„Si v pohode?“ opýtal sa ma Louis, keď som vošiel do izby a ľahol som si na posteľ.
„Ani nie.. Bolo mi hrozne, keď som ju videl, ako plače, aká je z toho zničená..“
„Nepovedal si jej to však?“
„Chcel som... ale keď sa mala stretnúť s Nickom, bola úplne mimo a ja by som jej tým vôbec nepomohol. Teraz jej je nanič, takže to chvíľu nechám tak.. Budem jej oporou a budem s ňou tráviť čo najviac času, hlavne nech sa  z toho dostane..“ povedal som mu a Louis sa usmial.
„Musíš ju mať naozaj veľmi rád..“
„Ani si nevieš predstaviť ako!“


6 comments:

  1. waaaaaaaaaaaaa ... ako vzdy uzasne :-) zboznujem ten pribeh .. lne keby si pisala castejsie :-P ale chapem ta, lebo sama nejako nestiham :-) tesim sa na dalsiu cast ... Laura :-* PS: musime sa dohodnut na Hammera :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujeeem ;)...a aj ja sa teším na ďalšiu tvoju časť.. snažím sa pridávať čo najčastejšie, takže.. :) jasnéé, čím skôr, lebo neviem ako dlho tam ten Hammer ešte bude :D :-*

      Delete
  2. Anonymous7/6/12 13:55

    Ja nemam slov,si uzasna. Nadherne je to cele. Naozaj,skoda,ze nepridavas castejsie,ale to chapem. Fakt veeelmi krasne a uzasne sa to cita. Ty to mas uz dobredu vymyslene alebo nie ? Neviem sa dockat kedy sa daju dokopy a ako jej to harry povie. Juuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, ďakujem veľmi pekne ;)..snažím sa pridávať čo najčastejšie a v podstate ani nie. Viem približne čo sa bude ďalej diať a ako to skončí, no keď píšem ďalšiu časť, píšem čo ma napadne :).. Ak sa dajú hehe... a ĎAKUJEM, som veľmi rada, že sa ti môj príbeh páči :)

      Delete
  3. wauuuu... dokonalosť... bože Kate drž sa... prosím daš dnes dalsiu ?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :).. hej dám, lebo som už dlhšie nič nepridala ;)

      Delete