15/09/2012

Never say Never22


Ahojte :)! Prepáčte, že až dnes, ale nestihla som napísať novú časť... Čo sa týka tej pesničky, ktorá je nižšie.. Možno si neviete predstaviť, že by ju spieval Niall, no ja aj celkom hej.. Ide hlavne o ten text, takže som sa to snažila nejako dopasovať a nakoniec som vybrala túto, takže dúfam, že sa vám bude páčiť, tak ako mne :-*


„Ja otvorím!“ zakričala som na celý dom a z kuchyne som prešla rýchlym krokom k dverám, kde niekto zvonil. „To bude určite Alex“ pomyslela som si.
„Ahoj“ pozdravila mi celá vysmiata a  vošla dnu.
„Ahoj“ povedala som a ironicky som napodobnila jej výraz tváre..
„A prestaň s tým.. Mne radosť aj tak neskazíš“ uškrnula sa a ja som za ňou zavrela vchodové dvere.
„Dáš si niečo?“ opýtala som sa nezaujato.
„Nie vďaka.. Teda dám si jedno tvoje vysvetlenie..“
„Aké vysvetlenie?“ opýtala som sa prekvapene.
„Chcem vedieť, čo sa stalo.. Prečo tam zrazu nechceš ísť?? Veď si sa už aj začala tešiť!“ pozrela na mňa a čakala čo poviem.
„Jáj.. Potom ti to vysvetlím..“ prevrátila som očami.
„Kedy potom??“ pozrela na mňa vyčítavo.
„Po ceste tam..“
„Tak teda dobre.. Inak mali by sme už ísť, je dosť hodín“ ukázala na hodinky visiace na stene.
„Len si zbehnem hore po sako a môžeme ísť.“
„Okej.. A ponáhľaj sa“ zaškerila sa a ja som vybehla hore do svojej izby.

Pred domom nás už čakalo čierne BMW, ktoré po nás poslal ocko.. Obe sme si sadli dozadu, pozdravili sa s našim kamarátom – šoférom a mohli sme vyraziť..
„Tak kam to dnes bude slečny?“ opýtal sa s úsmevom náš šofér Milan.
„Na koncért“ zvýskla šťastne Alex.
„Domóv!“ povedala som so smutnou grimasou na čom sa tí dvaja dobre pobavili.
„Tak teda poďme“ povedal pobavene Milan a naštartoval svojho „tátoša“.



„Tak hovor!“ povedala mi po chvíli.
„Inak dnes sme sa celkom dobre zladili“ ukázala som na naše saká v snahe zahovoriť to.
„My vždy... No takže?“ vyzvedala neoblomná Alex.
„Včera som s ním bola.“
„S kým?“ opýtala sa nechápavo.
„No predsa s níím!“
„Hmm??“ pozrela na mňa so zdvihnutým obočím.
„Bože Alexa, ty si niekedy taká nechápavá! No predsa s Niallom!“ povedala som podráždene.
„Čččooo??“ pozrela na mňa prekvapeným pohľadom.
„Môj ocinko pre mňa pripravil menšie prekvapenie.. Stretnutie s ním..“
„Ale akoto? A kde ste boli? Čo sa stalo?? Okamžite rozprávaj!“ hovorila nedočkavo.
Vysvetlila som jej teda všetko, čo sa včera večer stalo, čo mi povedal a čo som povedala ja jemu.. Hovorilo sa mi to síce dosť ťažko, no nejako som to zvládla.. Keď som skončila svoj dlhý monológ a sedeli sme už na našich VIP miestach, Alex na mňa súcitne pozrela a objala ma.
„Jess, to mi je ľúto.. A čo chceš teraz robiť?“ opýtala sa ma.
„Ja neviem.. Myslím, že po tom včerajšku ma už nebude chcieť radšej ani vidieť..“
„To si nemyslím.. On nie je taký..“ povedala premýšľajúc.
„Ty nevieš aký je!“ povedala som vzbrklo, čo som hneď aj oľutovala.. Veď Alex za nič nemôže..
„Síce ho nepoznám, ale z tvojho rozprávania usudzujem, že ťa má veľmi rád..“ povedala pokojne.
„Prepáč, nechcela som na teba tak vyletieť..“ povedala som ospravedlňujúco.
„To nič.. Chápem, že si teraz z toho trochu mimo, no uvidíš, všetko bude v poriadku..“
„Ďakujem Alex“ povedala som s úsmevom.
„Za málo“ povedala a svetlá v hale sa zhasli.
„A je to tu“ nadýchla som sa zhlboka a čakala som, odkiaľ sa chalani vyrútia.
„Ááá, konečné!“ vykríkla zrazu nadšená Alex a vstala zo sedadla.
Ja som však zatiaľ zostala sedieť, aj keď na mňa poniektoré baby divne pozerali.. Mala som chuť povedať im: „prepáčte, ale nebyť ocka a Alex, tak tu ani nie som!“
No  keď som ich všetkých zbadala stáť na pódiu, srdce mi nečakane poskočilo a opäť sa vo mne niečo prebudilo.. Vrátila som sa späť do minulého roka, keď som ich zbožňovala a každý deň som závislačila pri hľadaní noviniek o nich. Za ten polrok dokonca opekneli a ten ich dokonalý look! Očami som behala z jedného na druhého a podrobne som si ich všímala.. Či napríklad majú nejaké nové tatto alebo či si niekto prefarbil alebo sa dal ostrihať.. Zavrela som oči a započúvala som sa do ich hudby a textov pesničiek. Väčšinou spievali o láske, priateľstve či celkovo o živote a mladých.. Veľa pesničiek, ktoré spievali som ani nepoznala, lebo predpokladám, že sú z nového albumu, ktorý som nepočula, no zaspievali aj pár známych hitov z albumu „Up All Night“ ako napríklad What makes you beautiful alebo One Thing.. Alex s nimi nadšene spievala každú jednu pesničku a ja som sa prichytila, ako si pospevujem tie staršie.. Nechcela som, no čosi mi šepkalo, že by som mala, lebo som, aj napriek všetkému, ešte stále directionerka.
Na Nialla som sa snažila nepozerať sa, aj keď niekedy mi to nedalo a nemohla som od neho odtrhnúť zrak.. Vyzeral trochu smutne a aj keď sa to snažil skryť, ja som ho hneď prekukla.. Predsa ho poznám trochu viac ako poniektorí.. Teda, teraz už ani nie..
Každý z nich mal občas nejaký príhovor, kde ďakovali všetkým ktorí prišli a  sú radi, že sa konečne dostali aj na Slovensko.. Halou sa ozývali hlasné výkriky, dievčatá plakali a bola som prekvapená, že prišlo až tak veľa ľudí.. Dokonca bola plná hala a len pár miest bolo voľných..
„Hello Slovakia“ zakričal jeden z nich do mikrofónu a mne sa pri tom hlase pred očami ukázal včerajšok.. Niall!
S Alex sme si vymenili pohľady a ja som sa potom pozrela do zeme. Nechcela som sa naňho pozerať, lebo mi to spôsobovalo bolesť a do očí sa mi hrnuli slzy..
Vnímala som len to, čo vraví..
„Chcel by som sa vám všetkým poďakovať, že ste dnes prišli, ste úžasní..“ začal ako každý jeden z nich.
„Ďalšiu pieseň, by som chcel niekomu venovať“ povedal a ja som zrazu spozornela.
„Túto pieseň som napísal, keď sme ešte boli priatelia.. Jess, neviem, či tu dnes si alebo nie.. Ale chcel by som ti povedať, že ma to všetko, veľmi naozaj veľmi mrzí a toto je len pre teba! Not over you!“
Hlavu som zdvihla hneď, ako povedal moje meno a ďalej som už naňho len s otvorenými ústami hľadela. Čo to práve povedal?? Tie slová mi zneli v hlave ako ozvena.. On mi napísal pieseň? A teraz ju ide spievať len a len mne??
Alex mnou hneď nadšene zatriasla a ja som na ňu zmätene pozrela.
„Milujem tú pieseň!“ povedala nadšene.
„Tak to som zvedavá“ povedala som zhypnotizovane.
„A myslím, že sa už na teba nehnevá“ usmiala sa šťastne a ja som sa opäť zahľadela na Nialla. V ruke držal gitaru, pohľadom behal po celej hale, akoby ma hľadal a pomaly začal hrať.

Dreams, that's where I have to go,
To see you're beautiful
Faces anymore, I stare at a picture of you,
and listen to the radio,
Hope, hope there's a conversation,
we both admit we had it good,
but untill then it's alienation I know,
that much is understood
and I realise,

If you'd ask me, how I'm doing,
I would say I'm doing just fine,
I would lie and say that you're not on my mind
But I go out, and I sit down,
at a table set for two, and finally I'm forced to face the truth
Not matter what I say I'm, not over you

Not over you

Damn, damn girl you do it well,
And I thought you were innocent,
You took this heart and put it to hell,
but still you're magnificent
I, I'm a boomerang, doesn't matter how you throw me,
I turn around and I'm back in the game, even better than the old me,
but I'm not even close, without you

If you'd ask me how I'm doing, I would say I'm doing just fine,
I would lie and say that you're not on my mind,
But I go out, and I sit down
at a table set for two, and finally I'm forced to face the truth,
No matter what I say I'm, not over you

And if I, had the chance to renew,
you know there is anything, I wouldn't do
I wouldn't get back, on the right track, but only if you'd be convinced,
so untill then,

If you'd ask me, how I'm doing,
I would say I'm doing just fine,
I would lie and say that you're not on my mind,
But I go out, and I sit down,
at a table set for two, and finally I'm forced to face the truth
No matter what I say,
I'm, not over you

(-----> tu je aj pesnička a preklad ak by ste chceli http://www.karaoketexty.sk/texty-piesni/gavin-degraw/not-over-you-285528)

Už hneď pri prvej melódii, som ten song spoznala.. Je to pesnička, ktorú mi hral a spieval, keď sme spolu volali cez skype.. Tá, ktorú som si tak často pospevovala a tá, ktorej som nevedela názov.. Bola síce trochu pozmenená napríklad tým, že teraz to spieval aj s klavírom a nie len gitarou a občas sa k nemu pridali aj chalani a robili mu vokáli.. A aj text bol trochu iný. Keď to spieval a počúvala som, čo spieva, pochopila som, že to je naozaj o mne a o nás.. Naozaj mu tak chýbam a nepreniesol sa cez to tak ako ja??
Myslím, že v tejto piesni vyjadril všetko, čo ho tak dlho ťažilo a akoby mi týmto chcel všetko vyrozprávať a ospravedlniť sa... Celý čas som naňho doslova čumela a nemohla som od neho odtrhnúť oči! Vyzeral tak zraniteľne a toto bol ten môj najlepší kamoš Niall, tak ako som ho poznala len ja..  Po líci mi stekali slzy a bola som ako v tranze! Nedokázala som si to vysvetliť..
Počas celej pesničky sa obzeral kade tade, no keď začal spievať posledný refrén, jeho zrak som pocítila na sebe. Myslím, že ma tu predsa len našiel.. Ten posledný refrén, bol skutočne len pre mňa! Pozerali sme si do oči, ja som dojatím plakala a nemohla som od neho odvrátiť svoj zrak... A keď zaspieval posledné slová piesne „Not over you“ ukázal na mňa! Všetky pohľady sa obrátili mojim smerom, no ja som si to nevšímala.. Akoby sme tu boli len my dvaja.. Po dospievaní na mňa ešte stále hľadel, no ja som to opäť nezvládla.. Rozutekala som sa preč..


JESSICA



ALEX



10 comments:

  1. úžasné :).. krásne napísané :) a ta pesnička nemá chybu :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous15/9/12 18:49

    SUPER!!!! :) nemam slov :´) kedy bude ďalšia??? :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous15/9/12 20:07

    super teším sa na ďalšiu :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous15/9/12 21:20

    krásne "outfits" a ešte krajšia časť :-*...Perfect!! :)IVS

    ReplyDelete
  5. Anonymous16/9/12 16:39

    Nadhera !!! cii uplne si viem Nialla predstaviť spievať tu pesničku je nadherna =)

    ReplyDelete