07/02/2013

Austria

Hey guys ;).. Prepáčte, že vás posledný mesiac tak zanedbávam, ale to len preto, že nemám čas tu, v Rakúsku, toľko písať.. No aspoň trošku zo života odtiaľto, hoci sa nám to tu už kráti a v sobotu sa presúvame do Blavy na ďalšie 2 týždne.. Áno, ďalšia prax :D..
Takže Rakúsko, Kaprun.. Je tu nádherne! Krásna príroda, ktorá je momentálne pokrytá snehovou pokrývkou a všetko je biele :).. A aj keď tu som ešte len mesiac, mám pocit, že to je už aspoň rok.. Dni mi tu plynú neskutočne rýchlo a takmer nikdy neviem, aký je deň či koľko je hodín :D.. Ale to mi vôbec neprekáža.. Praxujem v hoteli Zur Burg a vždy budem rada spomínať na čas strávený tu.. Dostala som "školu života", v ktorej som sa toho naozaj veľa  naučila.. Spoznala som nových ľudí, ktorí sa stali mojou rodinou a s ktorými som sa tu ešte ani jeden deň nenudila. Milujem každý jeden deň tu, plný smiechu a šťastia ;).. Naozaj si to tu užívame.. Veď žijeme len raz, no nie? ;).. A čo sa týka jedál, sú ako vystrihnuté z časopisu.. Naučila som sa, ako upravovať jedlo na tanier a čo s čím servírovať.. Jedlá sú čerstvo pripravené, žiadne polotovary, a chutia naozaj skvelo! Mňamky!
Takže v skratke asi toľko o tomto úžasnom mieste a sľubujem, že už čoskoro pridám novú časť a budem pridávať častejšie ;).. See you soon ;)

Náš Hotel Zur Burg :)

Krásna panoráma za mnou ;)



 S Klaudy, ktorá tu je so mnou ;)


No comments:

Post a Comment